Vraag

Gênante bedoeling met jongen klas

  • 17 January 2019
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Badge
Hey, ik heb dus een kleine ‘crush’ op een jongen van de klas. Alleen ben ik echt super onzeker en durf al niet goed met jongens te praten... maar we hadden vorig jaar gechat met elkaar en dat was dan ook met hartjes enzo. Maar nu zit hij in men klas en vorig jaar niet dus zag ik heb niet zoveel maar nu zit hij dus in men klas en ik wil een gesprek voeren maar ik durf niet. Ik vind mezelf super lelijk en ja.. Ik zou zelfs geen relatie willen ofso! Gwn vrienden is al genoeg.

geef goeie raad plz! Xo

4 reacties

Dan is het misschien handiger om hem weer via whatsapp te benaderen. Dan heeft hij ook de tijd om erover na te denken voordat hij reageert.
hey,

al wil je geen relatie dan hoef je hem niet te "versieren" of dergelijke.

je kan misschien proberen bij hem in het groepje te komen met een groepsopdracht of gym,
je kan weer een appje sturen aangezien jullie al vaker hebben geappt. of je gaat met je vriendegroep wat doen en vraagt hem mee, dan is het minder direct omdat er ook andere mensen aanwezig zijn
omggg dit is prc wat mij is overkomen. ik weet het het is best wel eng maar ik zet me er overheen en praat met hem.
bedenk maar dat het altijd erger kan!
mijn crush had mij gevloerd vorige week tijdens LO...
Als hij geen aandacht aan jou besteed... waarom zou je aandacht aan hem besteden?

Reageer