Hey
Ik heb een vriendje die woont ongeveer 12 km hier van vandaan
we hebben nog maar 6 keer afgesproken maar ik heb dus gelogen op welk niveau ik zit met school omdat ik me er voor schaam ik zei mavo havo maar ik doe kb mavo weet iemand hoe ik mij hier onder uit kan lullen dus bijvoorbeeld zeggen dat ik 3 verschillende niveaus doe kb,mavo,havo want dat is ook wel een beetje waar want ik zit met engels en nederlands op mavo havo maar officieel gewoon kb mavo iemand een idee hoe ik me hier onder kan lullen ik ben bang dat mij niet meer echt gaat vertrouwen ofso...
Bladzijde 1 / 1
Hey Mollieknollie
Uit schaamte loog je over je studierichting. Nu vraag je je af hoe je dit aan je vriend kan opbiechten.
Ik stel voor om hem te vertellen wat je hier verteld hebt. De meeste geheimen, leugens en verdraaisels van de waarheid komen vroeg of laat aan bod. Hoe langer je wacht met eerlijk zijn, hoe moeilijker het wordt. Dit eerlijk zijn kan bij het opbiechten ongemakkelijk aanvoelen, maar met je leugentje blijven zitten, is op lange termijn een stuk naarder.
Groetjes
Kenshin
Uit schaamte loog je over je studierichting. Nu vraag je je af hoe je dit aan je vriend kan opbiechten.
Ik stel voor om hem te vertellen wat je hier verteld hebt. De meeste geheimen, leugens en verdraaisels van de waarheid komen vroeg of laat aan bod. Hoe langer je wacht met eerlijk zijn, hoe moeilijker het wordt. Dit eerlijk zijn kan bij het opbiechten ongemakkelijk aanvoelen, maar met je leugentje blijven zitten, is op lange termijn een stuk naarder.
Groetjes
Kenshin
Hii,
Vertel hem gewoon dat je je schaamde en dat je daarom gelogen hebt, hij accepteerd dat denk ik wel... als hij echt van je houdt vindt hij het wss niet zo erg dat je een niveau lager doet. Vertel hem er dan ook bij dat je niet meer zal liegen, zo behoudt je een beetje van zn vertrouwen (maar dan moet je ook echt niet meer liegen!)
Suc6
Xx
Vertel hem gewoon dat je je schaamde en dat je daarom gelogen hebt, hij accepteerd dat denk ik wel... als hij echt van je houdt vindt hij het wss niet zo erg dat je een niveau lager doet. Vertel hem er dan ook bij dat je niet meer zal liegen, zo behoudt je een beetje van zn vertrouwen (maar dan moet je ook echt niet meer liegen!)
Suc6
Xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.