Skip to main content

Gefriendzoned

Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 15 (bijna 16) en ik zit met een probleem. Ik vind een meisje uit mijn klas erg leuk. Ik ken haar al zo'n 1,5 jaar. In het begin heb ik haar nooit echt als meer dan vrienden gezien. Nu vind ik haar dus pas sinds een tijdje echt leuk en aangezien ik niet zo goed met meiden (qua versieren) ben, ben ik poolshoogte gaan nemen bij één van haar beste vriendinnen. Volgens haar zit ik al in de friendzone. Hoewel ik het zelf ook wel een beetje zag aankomen had ik in eerste instantie nog wel enkele vermoedens dat ze nog wel wat subtiele signalen afgaf. Maar dit blijkt waarschijnlijk achteraf dus niet zo veel te zijn.

Vooral voor de meiden hier. Is er een kans om uit de friendzone te komen? En dan vooral, hoe?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Hoi @damnboiiiiii69 

Het is leuk dat je een meisje leuk vind... Als je uit een vriendzone wil komen moet je romantisch zijn... Als je het lastig vind om met meisjes te praten kan je altijd ff op internet scrollen... Staat vast meer dan genoeg info. Weet wel dat als ze zegt nee dat je dan niey moet gaan doorpushen


Reageer