Skip to main content
Vraag

geen vriendin (14)

• November 7, 2025
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 14 en wil graag een vriendin, maar ben best wel druk. Niemand heeft me nog "leuk leuk" gevonden..  help

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 7, 2025

Een flauw antwoord: 14 is nog jong, je indt wel iemand.  Tenminste: als je de moeite doet om een leuk meisje te leren kennen, haar aan te spreken en haar ervan te overtuigen dat ze iets met je moet beginnen.  Vooral met dat aanspreken hebben jongens het lastig maar je moet het wel doen, hoor.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 10, 2025

Tip: probeer het niet te pushen! Het is natuurlijk lastig (hormonen en all) maar probeer ook lol te hebben buiten all het meisjes gedoe enzo, don't let your world evolve around it! Je gaat uiteindelijk wel een vriendin krijgen (wat meisjes echt geweldig vinden: respect, *niet* stoer doen, lief zijn, en letten op de kleine dingetjes), maar die druk is ook niet prettig. Focus lekker op je hobby's en vrienden (als het goede vrienden zijn) en let niet te veel op wat anderen van je denken.

Sterkte! 🫂

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • November 11, 2025

Ik snap het helemaal! Ik heb tot een jaar geleden (toen ik net 14 was) ook niemand gehad, en zelf ook niet leuk gevonden. Tot een half jaar geleden heeft er nooit iemand intresse in mij laten zien, en ik heb toen ook erg getwijfeld of het aan mij lag, en wat ik zou doen als ik nooit iemand zal krijgen. 
Maar je moet niet gaan pushen, zoals Ruby al zegt. Laat het gewoon op je afkomen. Het is geen wedstrijd

Liefs,

1.  

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 11, 2025

Ik ben bijna 17 en zit met hetzelfde nu. Heb een vriendin gehad maar dat is uit en wil heel graag weer een relatie maar ja, je kunt het niet pushen. Diana heeft wel gelijk, je moet er wel een beetje moeite voor doen. Als je nooit meisjes aanspreekt gebeurt het ook niet. Uiteindelijk vind je wel iemand die jou leuk vindt alleen moet je daar mss nog even geduld voor hebben. 

• January 15, 2026

heyy ​@AnoniempjeDutchyPo  ik zelf ben ook helemaal hyper!  ik ben gewoon naar iemand toe gelopen die ook lekker druk is (als je dat natuurlijk fijn vind dan)