Vraag

Geen verkering

  • 13 April 2019
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
ik heb al een tijdje verliefd op een jongen uit mijn klas. Dat had ik hem ook verteld, maar toen zij hij dat hij me niet leuk vond. 2 weken later ofzo. Appte ik via whatsapp dat ik hem nog steeds leuk vindt en ik vroeg of hij mij eigelijk wel leuk vind. Toen zei hij ja, en ik was echt zo blijjjjjjjjj!!!!!! Mijn hart was aan het kloppen en ik trilde. Ik durfde eigelijk geen verkering te vragen omdat ik bang was om afgewezen te worden, maar toen had ik hem verkering gevraagd. Hij zei geen nee maar ook geen ja, hij zei dat het iets te snel gaat😦 ik moest huilen. Maat toen zei hij misschien later☺️ (Moet die emoij)
maar ik vind hem leuk en hij mij ook
vinden jullie het niet raar dat hij nu geen verkering wilt????!!!🤷🏼‍♀️🤔
want ik ben bang dat als hij me verkering vraagt dat ik niet meer op hem ben??🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

3 reacties

Badge +1
Hey

dat is niet raar.
je hoeft je geen zorgen te maken.
hij is er op dit moment niet klaar voor.
mischien over een week wel.

groetjes XXX
Ik snap het wel. eerst vond hij je niet leuk en nu wel. Als je hem daarna gelijk verkering vraagt dan overval je hem er beetje mee. Maar hey, je hebt tenminste geen nee gekregen! 😉
Hoi

De jongen waarmee je je gevoelens gedeeld had, heeft toegegeven je toch leuk te vinden, maar is nog niet toe aan verkering. Ik kan me voorstellen dat dit je twijfels bezorgt.

Zoals Annolieverd en Anonie_m zeiden, zou het kunnen dat hij wat tijd nodig heeft om z'n gevoelens op een rijtje te zetten. Eenmaal hij dat gedaan heeft, zou het kunnen dat hij aangeeft klaar te zijn voor verkering. Als hij dit aangeeft, is het aan jou om te bekijken of je hier nog steeds voor openstaat.

Groetjes
Kenshin

Reageer