geen liefde

  • 8 December 2018
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 15 en ik ben bang dat ik geen vriendje ga krijgen. Ik zou er graag 1 willen alleen veel mensen vinden mij lelijk vanwege mijn afkomst (somalisch). Ik was zelfs zo wanhopig dat ik zelfs een aantal keren op omegle ben gegaan en sommige jongens vonden mij gwn meevallen. Alleen veel jongens wonen aan de andere kant nl en ik woon in rotterdam en als ik jongens tegenkom die uit rdam komen dan wonen ze aan de andere kant van rdam (voor mij dan).
Weet iemand misschien hoe ik een vriendje ga krijgen?

8 reacties

Wees niet bang.

En maak je niet druk

Liefde komt vanzelf
@Mijnigezien dankje wel😘
Reputatie 3
Badge +4
Je bent 15 jaar... Absoluut geen reden om bang te zijn over wel of geen vriendje. Je hebt nog super lang. Ik ben bijna 17 en heb nog geen een keer een serieuze relatie gehad. Voor de een gaat het sneller dan de ander.
@Kaasplank dank je wel maar ik heb naast een serieuze relatie ook geen basisschool relatie gehad
Reputatie 3
Badge +4
Achjoh basisschool relaties stellen niks voor. Je moet juist blij wezen dat je zo iets niet heb hoeven mee maken.
je krijgt zeker wel een vriendje!
Iedereen komt op die leeftijd dat ze hierop uit zijn, je moet er niet te hard voor zoeken!♥
je merkt het vanzelf wel als je verliefd wordt op iemand, en ik weet zeker dat er super veel mensen zijn die verliefd op jou zouden worden! Je hebt de tag 'lelijk' gebruikt, maar ik weet zeker dat je niet lelijk bent en als mensen echt van je houden geven ze niks om uiterlijk!

Het komt wel goed meisje! x
Ik snap hoe je je voelt, maar het komt vanzelf. Je moet jezelf niet verplichten om verliefd op iemand te zijn want daar word je doodongelukkig van. Er zal vanzelf wel een jongen komen die je leuk vindt. Misschien is er wel een jongen die je leuk vindt maar misschien durft hij het niet te vertellen. Je moet altijd positief blijven.

Jelmertjuuuh
@Jelmertjuuuh dankjewel

Reageer