Geen interesse in een relatie....

  • 12 February 2019
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi Allemaal,

Ik heb een probleempje: een meisje uit de klas vindt mij waarschijnlijk leuk. Ze probeert steeds mijn aandacht te trekken, door bijvoorbeeld steeds een gesprek te beginnen of aan me te zitten. Ik heb ook al van een paar vrienden gehoord dat ze verliefd op me is. Echter vind ik haar totaal niet interessant.
Vraag 1: Hoe kan ik op een aardige manier vertellen dat ik haar niet leuk vind? Het probleem is ook dat ik haar alleen op school zie in de klas en haar niet eens op snap/insta/whatsapp heb of na schooltijd spreek. Ik probeer haar soms te negeren, maar ze blijft maar proberen....

Vraag 2: Ik ben 15. Ik heb in het verleden wel vaker meegemaakt dat meisjes met me probeerden te flirten of verkering aan me vroegen, maar ik heb dat allemaal genegeerd of afgewezen. Is het normaal dat ik totaal geen interesse in een relatie heb en dat ik al dat "geflirt" irritant vind?
Ik hoor eigenlijk van bijna iedere jongen wel dat ze een vriendin willen. Maar ben ik daar nou een uitzondering in??

Voor alle duidelijkheid: ik ben niet homoseksueel, dus daar ligt het niet aan. Ik vind nml seks van jongen op jongen vies, maar ik heb wel alle respect voor mensen die homoseksueel zijn!!

Alvast bedankt voor het lezen, nog fijner zou zijn als iemand me hiermee kan helpen!:)

Groeten, FLB

3 reacties

hoi

Ik heb een probleempje: een meisje uit de klas vindt mij waarschijnlijk leuk. Ze probeert steeds mijn aandacht te trekken, door bijvoorbeeld steeds een gesprek te beginnen of aan me te zitten. Ik heb ook al van een paar vrienden gehoord dat ze verliefd op me is. Echter vind ik haar totaal niet interessant.
Vraag 1: Hoe kan ik op een aardige manier vertellen dat ik haar niet leuk vind? Het probleem is ook dat ik haar alleen op school zie in de klas en haar niet eens op snap/insta/whatsapp heb of na schooltijd spreek. Ik probeer haar soms te negeren, maar ze blijft maar proberen....

ik denk dat het aardigst is het rustig uit leggen dat je niks voor der voelt op die manier als zij je verkering vraagt... ben hier niet zo goed in om advies te geven over liefde en zo, haha...

Vraag 2: Ik ben 15. Ik heb in het verleden wel vaker meegemaakt dat meisjes met me probeerden te flirten of verkering aan me vroegen, maar ik heb dat allemaal genegeerd of afgewezen. Is het normaal dat ik totaal geen interesse in een relatie heb en dat ik al dat "geflirt" irritant vind?
Ik hoor eigenlijk van bijna iedere jongen wel dat ze een vriendin willen. Maar ben ik daar nou een uitzondering in??

ik weet zeker dat je daar in niet een uitzondering in bent. ik heb ook totaal geen behoefte aan een relatie. als je er nog geen behoefte aan hebt is dat goed. je bent ook pas 15 misschien komt het later wel. doe alleen dingen die je zelf wilt en niet iets omdat het stoer is omdat andere dat wel willen en jij niet. als je nog geen behoefte aan een vriendin hebt kan natuurlijk dat geflirt heel vervelend vinden. probeer er gewoon zo min mogelijk op te letten.

groetjes
bella
dankjewel @Bellablue
Je bent zeker geen uitzondering ik ben 14 bijna 15 en heb er ook geen zin in omdat het uiteindelijk toch drama wordt ben pas van plan om voor een relatie te zoeken als ik 17 ben

Reageer