Vraag

gedate met een meisje

  • 6 January 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, ik heb een vraag

vrijdag 3 januari heb ik een date gehad met een meisje. We hebben wat gedronken samen, het was echt leuk van beide kanten, hebben veel gepraat over onze bezigheden  en hebben nu veel contact. Heb haar ook voorgesteld om nog eens wat af te spreken dat vond zij ook leuk we gaan nu waarschijnlijk donderdag (ze wist nog niet zeker of ze kon) dit zou dan de tweede date worden. Mijn vraag is wat is leuk om te doen op een tweede date en is het misschien leuk om haar iets te geven? 
 

groetje nick


1 reactie

Hai,

Is het een erg sociaal meisje, houd ze van de drukte en de mensen of houd ze ervan om met zijn tweeën te zijn. Dat maakt namelijk vaak een wereld van verschil, doe iets wat zij en jij leuk vinden.

In dat eerste geval, kan je haar misschien naar een concertje of iets dergelijks. Het hoeft niet erg groot en duur te zijn.  Gewoon doorgedacht. 

Als ze meer ervan houd om met zijn tweeën te zijn, zou ik lekker naar de bioscoop gaan of nog leuker ergens picknicken. Met dit koude weer een paar dekens meenemen en elkaar warmhouden ;) 

En over het cadeautje, het is erg lief, maar voor een tweede date zou ik het niet te groot en duur maken. Iets kleins, en het liefst iets persoonlijks. Daarmee is duidelijk dat je goed oplet als jullie met elkaar aan het appen/bellen/praten zijn.

Xx me.

Reageer