Waarom doet t zoveel pijn als je iemand verliest? Iemand nog maar 1 keer ontmoet, niet eens zo’n goede klik in het “echte” leven, maar op social media word ik gewoon een stuk blijer als ik met hem praat.. na onze ontmoeting appen we niet meer, dat is 3 dagen geleden, en ik mis hem nu al... hoe kun je zo aan iemand gehecht zijn terwijl je diegene niet goed kent, 1x hebt ontmoet en al 2 maanden mee appt? Voor hem ging het waarschijnlijk alleen om de seks, voor mij in het begin (stiekem) ook, maar hoezo doet mijn hart zo pijn? Overal waar ik kom, denk ik aan hem en huil ik. Op mijn werk als er sad songs op komen, huil ik. Zodra ik even alleen ben, denk ik aan hem en huil ik. Waarom ben ik nu al zo gehecht aan iemand die ik niet eens zo goed ken? Waarom wil ik hem zo graag weer zien, terwijl hij eigenlijk niet goed is voor mij???? Waarom ben ik zo verslaafd aan hem en krijg ik hem niet uit mijn kop? Wat moet ik doen?
help aub!
groetjes
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Als ik het goed begrijp, ben je heel gehecht geraakt aan een jongen die je via social media hebt leren kennen. Ik begrijp heel goed dat je op die manier een band met iemand kan scheppen. De manier waarop die iemand dingen zegt of verwoordt, kan je een fijn en veilig gevoel bieden.
Jullie hebben elkaar ontmoet, en sindsdien appen jullie niet meer. Is de ontmoeting goed gegaan? Heb je een vermoeden waarom hij geen contact meer met je opneemt?
Een verlaten, gebroken hart doet pijn. Ik raad je aan om die gevoelens niet voor jezelf te houden. Heb je iemand in gedachten waarmee je dit zou kunnen bespreken? Een dagboek bijhouden kan ook helpen. Je hebt alvast een goede stap gezet door je verhaal op het forum te delen.
Groetjes
Kenshin
Als ik het goed begrijp, ben je heel gehecht geraakt aan een jongen die je via social media hebt leren kennen. Ik begrijp heel goed dat je op die manier een band met iemand kan scheppen. De manier waarop die iemand dingen zegt of verwoordt, kan je een fijn en veilig gevoel bieden.
Jullie hebben elkaar ontmoet, en sindsdien appen jullie niet meer. Is de ontmoeting goed gegaan? Heb je een vermoeden waarom hij geen contact meer met je opneemt?
Een verlaten, gebroken hart doet pijn. Ik raad je aan om die gevoelens niet voor jezelf te houden. Heb je iemand in gedachten waarmee je dit zou kunnen bespreken? Een dagboek bijhouden kan ook helpen. Je hebt alvast een goede stap gezet door je verhaal op het forum te delen.
Groetjes
Kenshin
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -
Hey, ben ik weer!
Dus ik heb eergisteravond even keihard gejankt en gister was ik er dus echt klaar mee met die jongen, mijn hele gebroken hard was verdwenen, ik was niet meer verdrietig. Vanochtend werd ik wakker en kijk op mijn telefoon: bericht van “...” die jongen dus!!!!!!!! Wat moet ik nu weer doen???
groetjes
M
Hey, ben ik weer!
Dus ik heb eergisteravond even keihard gejankt en gister was ik er dus echt klaar mee met die jongen, mijn hele gebroken hard was verdwenen, ik was niet meer verdrietig. Vanochtend werd ik wakker en kijk op mijn telefoon: bericht van “...” die jongen dus!!!!!!!! Wat moet ik nu weer doen???
groetjes
M
Je gebroken hart was geheeld, en toen kreeg je een bericht van die jongen. Mag ik vragen wat er in dat bericht stond?
Je mag hem gerust zeggen dat je het moeilijk hebt gehad. Die jongen mag weten dat je niet zomaar in iemands leven mag komen, een band opbouwen, om dan niets meer van zich te laten horen.
Wie weet zat hij ergens mee, waardoor hij even tijd voor zichzelf nodig had. Je kan hem de kans geven om zijn verhaal te doen, maar het is niet de bedoeling dat jij hieronder lijdt.
Groetjes
Kenshin
Je mag hem gerust zeggen dat je het moeilijk hebt gehad. Die jongen mag weten dat je niet zomaar in iemands leven mag komen, een band opbouwen, om dan niets meer van zich te laten horen.
Wie weet zat hij ergens mee, waardoor hij even tijd voor zichzelf nodig had. Je kan hem de kans geven om zijn verhaal te doen, maar het is niet de bedoeling dat jij hieronder lijdt.
Groetjes
Kenshin
Hoi!! Vanochtend rond half 6(?!) appte hij of ik nog wakker wAs? Ik bedoel ik lag natuurlijk te slapen, duh! Later vroeg die gewoon of ik nog iets ging doen qua carnaval... op zulke momenten komt hij wel weer geïnteresseerd over en dat is dan wel werr leuk, maar ik weet nooit zo goed wat ik terug moet zeggen... ik reageer altijd heel kort met: Oke, Nice, Ha Ha en dan snap ik ook dat hij niet snapt hoe die moet reageren en dan verlopen onze gesprekken ook erg snel en dan zijn ze al snel klaar... maar als ik juist heel veel met hem wil praten, dan reageert hij kort af en dan ben ik weer de persoon “die teveel vraagt”. Volgens mij word mijn verhaal steeds ingewikkelder en snapt niemand er iets meer van, ik zelf ook niet, zit nog al (met mezelf) in de knoop :$
groetjes!!
Zou je het zien zitten om die jongen te vertellen hoe jij je bij de situatie voelt? Als hij weet wat er in jou omgaat, zou hij daar rekening mee kunnen houden. Wie weet geeft hij ook wel aan wat er in hem omgaat.
Groetjes
Kenshin
Groetjes
Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.