Vraag

Gay vriendje vinden

  • 2 June 2021
  • 6 reacties
  • 533 Bekeken

Badge

Hallo iedereen ik ben 14 jaar en ben gay ^-^ ik wil graag een vriendje maar weet niet hoe, waarschijnlijk zitten op men school ook gay jongens maar die laten dat Niet merken zoals ik, men vrienden en famille weten ook niet dat ik gay ben , ik weet niet op welke platforms of sites ik jongens van mijn leeftijd kan leren kennen die ook gay zijn en vrienden willen worden of meschien meer heh 😛 dus kunnen Julie wat goede platforms zeggen aub alvast bedankt ^-^


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

wink… heb ik veel gay vrienden ontmoet dus zullen ook wel gay mensen op zitten die wel iets met jou willen

Badge

wink… heb ik veel gay vrienden ontmoet dus zullen ook wel gay mensen op zitten die wel iets met jou willen

Dankjewel ^-^ maar ik heb een overbezorgde moeder zou ik die op dan gebruiken want ze gaat sws denken dat het een soort van tinder is hah 😅en ik ebn bang als ze het zou zien dat ze boos zou worden 

Heyy

 

Wink is inderdaad een optie om vrienden te vinden die ook gay zijn. Ik gebruik wink zelf niet, maar het lijkt een beetje op Snapchat volgens mij dus als je moeder erachter komt kan je dat vertellen.

 

Verder denk ik ook echt dat er een moment komt dat je een vriend zal vinden die ook homo is op bijvoorbeeld school etc. Alles komt op zijn tijd!

 

Groetjes van mij.

Reputatie 3
Badge +2

Persoonlijk vind ik dat je een vriendje niet moet opzoeken om het krijgen van een vriendje, ik vind dat je een vriendje toevalig tegenkomt of dat je hem al kent en dat het later pas wat wordt (dit werkt iets minder snel dan gewoon een site openen en zeggen ik wil gay jongens zien of zoiets dergelijks, maar als je elkaar gewoon tegen komt is de kans groter dat je iets gemeen hebt, omdat je blijkbaar beiden daar was). Ook vraag ik me af hoe erg belangerijk het is dat je een vriendje krijgt aangezien je veertien bent, maar ondanks dat hoop ik heel erg voor je dat je een leuk iemand tegen komt.

Hi Anoniempje657,

 

je zou ook eens een kijkje kunnen nemen op Jong&Out:

https://jongenout.nl

Jong&Out is de community voor iedereen tot en met 18 jaar, wat je seksuele oriëntatie en gender-identiteit ook is.

 

Gewoon even registreren en ze vragen dan weliswaar een kopie van je ID, gewoon om zeker te weten dat je max 18 jaar bent, maar die gooien ze daarna weer weg en dan kun je lekker je gang gaan op hun site.

 

Voor meer info over het registreren kun je kijken op:
https://jongenout.nl/registreren

er staat daar ook een video met uitleg over je ID

 

Jong&Out organiseert ook meetings, alleen weet ik niet hoe vaak dat is, maar meer info kun je vinden op:

https://jongenout.nl/meetings

 

Ik denk dat je op die site wat makkelijker praat dan met onbekenden op school ofzo. Er zijn daar jongens die ook op 'zoek’ zijn. Misschien niet gelijk naar een date, maar om te ontdekken op wie ze vallen en dan kun je daar over praten en wie weet leer je iemand kennen met wie je echt een klik hebt en kun je later eventueel afspreken. Ook kan het dat je daar niet je 'droomjongen’ vindt, maar wel leuke gesprekken hebt en dingen waar je tegenaan loopt kan delen.

Natuurlijk kun je spontaan irl bij jou in de buurt ook iemand tegenkomen, maar je kunt ook je kansen vergroten door contact te maken met anderen op de site. Bovendien kun je wat ‘ervaring’ opdoen, wat weer van pas kan komen irl. Oh, met ‘ervaring’ bedoel ik niet gelijk seks, maar ervaring in het omgaan met en het ‘versieren’ van jongens.

 

Btw, is er een GSA op jouw school?

Misschien kun je via hen in contact komen met andere jongens?

Meer info op: https://www.gsanetwerk.nl

Klik daar op de landkaart op jouw provincie en check of jouw school een GSA heeft.

 

Succes iig.

 

Groetjes,

M&M's

 

Hallo ik zoek ook een vriend. en ik heb jong en oud en noch een paar andere apps maar ik heb noch steeds niemand gevonden. Op apps iemand vinden is volgens mij wel moeilijk. Er zijn er wel een paar die je kunt opzoeken in de Appstore. 

 

Reactie is aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel (8a. Reclame maken is niet toegestaan.). 

Reageer