Vraag

Gay struggle met iemand waarvan ik niet zeker weet of die straight of bi is

  • 25 August 2018
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind dus een jongen leuk (ik ben zelf ook een jongen) hij is super knap en hij is super aardig, Alleen het probleem is dus dat hij Straight is, Teminste dat zeggen mensen maar ook wat andere mensen zeggen dat hij Bi is, eigenlijk weten ze het allemaal niet zeker maar ik denk dat hij biseksueel is omdat ik hem pas geleden heb verteld dat ik hem leuk leuk vond, zijn reactie is super chill hij zei (Aww wat lieff) Ik ga over 2 weekjes met een groepje vrienden meeten waar hij ook dus bij zit, ik zelf ben best wel onzeker maar ik laat dat niet zien, ik ben bang dat hij mij niet knap zal vinden of grappig gaat vinden.. of geen relatie wilt.. op dit ment word ik echt super depri erdoor.. Zowat elke dag denk ik wel aan hem ?

Hoe moet ik hier mee omgaan ? Stel hij is straight moet ik dan stoppen om hem te “fixen” of stel hij is biseksueel wat moet ik dan doen om te zorgen dat hij mij ook super leuk gaat vinden ??

Ik ben echt bang voor de waarheid aaaaaaa

1 reactie

Hey Lipton_Lover12

Je vindt een jongen leuk, maar je bent niet zeker of hij op jou valt. Je hebt hem gezegd dat je hem leuk vond, wat een heel dappere stap was, en daarop heeft hij fijn gereageerd.

Heeft hij verder nog iets gezegd over jouw 'liefdesverklaring'? Hoe ging het gesprek verder na 'Aww wat lieff'?

Hij leek gecharmeerd door wat je zei. Als je binnen twee weken met je vrienden afspreekt, kan je proberen om normaal te doen. Normaal jij. Ga niet overdreven lachen, leer geen moppenboek uit je hoofd, maar wees gewoon jezelf. Met jezelf heb je de grootste kans tot scoren.

Als je even met hem alleen bent, zou je een gesprek kunnen beginnen over vorige relaties. Misschien kom je ook wat te weten als je vraagt naar favoriete acteur of bekend iemand.

Als hij rechtuit tegen je zegt dat hij op meisjes valt, kan je je daar best bij neerleggen. Als hij zegt dat hij gay of bi is, of het nog niet zeker weet, zit er voor jou een mooie kans in.

Je zou eventueel met hem alleen kunnen afspreken. Op die manier kunnen jullie rustig praten, zonder dat jullie gesprek onderbroken wordt door andere vrienden.

Ik hoop dat hij hetzelfde voor jou voelt :)

Groetjes
Kenshin

Reageer