Vraag

gay

  • 26 June 2020
  • 3 reacties
  • 1184 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey allemaal ik ben 13 jaar en 2jaar geleden op chirokamp sliepen we in stapelbedden mijn vriend lag vanboven op het stapelbed en ik vanonder tijdens pauze deden we handdoeken dekens rond het stapelbed vanonder zo dat niemand mij kon zien en kwam hij ook naar mij , niemand kon ons zien dus deden we raare dingen we deden alsof we neukten (we hadden onze kleren aan ) toen pakte hij mijn piemel vast en streelde er over toen pakte ik zijn piemel vast en streelde er over , toen deden we dat vaker in de pauzes .

 

Vorig jaar op chiro kamp sliepen we in tenten maar toen was die vriend niet mee maar een andere vriend , in de nacht moesten ik en me vriend plassen, (wij moesten plassen in een put ) hij zag mijn behaarde piemel en ik zijn piemel met weinig haar opeens pakte hij mijn hand toen we klaar waren met plassen en nam me mee in het bos toen deed hij zijn broek af en zei hij pijp me ik zei ik doe het maar jij moet het ook dan bij mij doen , dus ik pijpte hem, (...) toen in de avond toen we moesten slapen deed hij zijn broek uit en ik ook toen ging ik op hem liggen en vrijfde onze piemels tegen elkaar de andere dagen neukte we ook , 

  Ik ben er dus achter gekomen dat ik bi ben , ik wil iemand uit mijn klas (een jongen) pijpen en neuken


Delen tekst verwijderd nav forumregel 9 


Dit topic is gesloten

3 reacties

Hoi

 

Wat experimenteren met leeftijdsgenoten hoort weleens bij de puberteit. Zolang jij en degene waarmee je bezig bent hiermee instemmen en hier met volle zin in meedoen, lijkt er me geen probleem te zijn. Probeer bij elkaar maar aan te voelen wat goed voelt, en houd grondig rekening met elkaars grenzen. Heeft een van jullie bijvoorbeeld pijn of geen zin meer, probeer dan even wat anders, of houd er (voor die dag) mee op. 

 

Je bent erachter gekomen dat je bi bent, en voelt je aangetrokken tot een klasgenoot. Ken je deze klasgenoot een beetje? Als je namelijk graag meer met hem wilt, zou het verstandig zijn om elkaar wat beter te leren kennen. Spreek hem bijvoorbeeld wat vaker aan, of vraag of hij eens bij jou een film wil komen kijken. Kennen jullie elkaar eenmaal een beetje, zou je kunnen vragen of hij soms bereid zou zijn tot wat meer. 

 

Overweeg je uit de kast te komen? Zo ja, heb je dan al iemand in gedachten waarbij je uit de kast kan komen? Probeer je ook even in te beelden hoe je omgeving, ouders bijvoorbeeld, zal reageren. Als je denkt veilig te zijn en geen risico te lopen door uit de kast te komen, zou je stilaan aan je omgeving kunnen zeggen dat je bi bent. 

 

Da’s uiteraard geen verplichting, het uit de kast komen. Misschien dat je je geaardheid liever nog even voor jezelf houdt, of dat je je er nog niet klaar voor voelt om uit de kast te komen. Da’s namelijk iets dat je op je eigen tempo hoort te doen. Wel kan het fijn zijn om je geaardheid met familie en vrienden te kunnen delen, maar enkel als je dat ziet zitten. 

 

Gr. Kenshin

Was de seks wel lekker dan

Yassss lekker ik zou dat ook willen 😏🤤🤤