Vraag

gay

  • 7 October 2019
  • 9 reacties
  • 389 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik ben 16 jaar oud en zit regelmatig op internet te surfen naar gaychatplatforms. Ik zoek nu gewoon iets van "onze"leeftijd om mee te chatten. Hebben jullie iets?

9 reacties

Hey
Ik ben 16 jaar oud en zit regelmatig op internet te surfen naar gaychatplatforms. Ik zoek nu gewoon iets van "onze"leeftijd om mee te chatten. Hebben jullie iets?

Ga opzoek naar mensen in je omgeving waarvan je weet dat hij of zij gay is. 

Uit ervaring weet ik dat het oplucht als je met mensen praat met de zelfde interesses.

 

Als je echt een goede vriend of vriendin hebt die je vertrouwt, kun je ook met hem of haar praten over of ze iemand kennen die interesses heeft in het zelfde geslacht. 

 

--

Lars

Hey Bramxox

 

De site genaamd Jong&Out is een aanrader. Hier kan je chatten met leeftijdsgenoten, naar bijeenkomsten gaan, enz. Het gaat er allemaal heel veilig aan toe; je logt bijvoorbeeld in met je identiteitskaart, maar hebt ook de keuze om anoniem te blijven. Wel blijft het van belang om met zorg om te gaan met je privacy. 

 

Groetjes

Kenshin

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

 

Dat werkt voor geen meter als ik me registreer zegt het voornaam, achternaam, naam weergegeven maar het zegt niet correcte naam hoe komt dat?

Taylor, heb je het hier over de site Jong&Out?

 

Gr. Kenshin

Als biseksuele meisje heb ik een groep met allerlei mensen die gay/bi/gender neutraal / transgender zijn.Wij praten over dagelijkse problemen/gevoelens en hoe het met de persoon loopt elke dag en tussendoor grapjes/memes/gebel lijkt het je leuk om te joinen kun je me het laten weten ! 👈🏻

Lijkt me wel leuk om te joinen. Is het wel anoniem of niet?

Badge

ik weet niet waarom ik dit vertel maar ik weet al sinds groep 1 dat ik biesexueel ben:couple_with_heart::couple_ww:

Taylor, heb je het hier over de site Jong&Out?

 

Gr. Kenshin

Ja 

Reputatie 1
Badge +1

idk, ik ben niet gay.

 

-De vriendinloze NoLife

Reageer