Skip to main content
Vraag

gala

• January 6, 2026
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, 

Ik vind dus een meisje al een tijdje leuk en ik heb aankomende vrijdag een gala, dus wil ik haar vragen. Ik ben alleen bang dat ze niet geïnteresseerd is en dat ze mij afwijst. Ik praat geregeld met haar maar ik heb het idee dat ik een beetje akward over kom en dat dat niet echt helpt.

doei, doei :)

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 6, 2026

Hey,

Hopelijk gaat het gala aankomende vrijdag voor je door, t is altijd wel lastig om de eerste stap te zetten. Praat je met der een op een of wel in en groep? Want is mss sws handig om der één of een wat beter te leren kennen. Maar dan zou ik het toch gewoon wagen. Ik zelf heb het ook gedaan en heb nu 1,5 jaar al een relatie met me vriend. Ik ben van mening dat je het maar beter kan proberen en afgewezen worden dan er later spijt van hebben. (Vanuit mijn ervaring met meeste meiden is de Jongen die een beetje verlegen en sullig is juist vaak het leukst)

wees gewoon jezelf en je hoeft het niet helemaal perfect te zijn. Wat mij heel erg helpt is er om een  beetje over te lachen ook. En al je bang bent dat er over wordt geroddeld dat is ook maar een maand daarna zijn mensen het vaak vergeten :)

hoop dat het helpt!!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 7, 2026

Hey,

Hopelijk gaat het gala aankomende vrijdag voor je door, t is altijd wel lastig om de eerste stap te zetten. Praat je met der een op een of wel in en groep? Want is mss sws handig om der één of een wat beter te leren kennen. Maar dan zou ik het toch gewoon wagen. Ik zelf heb het ook gedaan en heb nu 1,5 jaar al een relatie met me vriend. Ik ben van mening dat je het maar beter kan proberen en afgewezen worden dan er later spijt van hebben. (Vanuit mijn ervaring met meeste meiden is de Jongen die een beetje verlegen en sullig is juist vaak het leukst)

wees gewoon jezelf en je hoeft het niet helemaal perfect te zijn. Wat mij heel erg helpt is er om een  beetje over te lachen ook. En al je bang bent dat er over wordt geroddeld dat is ook maar een maand daarna zijn mensen het vaak vergeten :)

hoop dat het helpt!!

Okido, zal ik doen. Dankjewel he!

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 7, 2026

Hoi,

Je moet gewoon jezelf zijn. Als dat meisje je akward vindt dan is zij niet de ware. Dus vraag haar maar uit en vergeet niet: er is altijd iemand elke dag aan jou denkt.

Succes.

Groetjes,

ghast

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

Hopelijk gaat het gala vrijdag idd door. En als jij 1 op 1 heel goed met haar kan zou ik het gewoon vragen anders weet je het nooit. En een afwijzing is beter dan dat je nooit hebt gevraagd en anders heb je voor altijd misschien wel spijt dat je nooit haar hebt uit gevraagd