Skip to main content
Vraag

Ga steeds meer balen dat ik single ben

• March 16, 2026
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5

Zoals de titel zegt baal ik eigenlijk elke dag meer dat ik nog steeds single ben. Vorig jaar is het bijna gelukt alleen is dat niet goed afgelopen en ik denk dat ik daar nog steeds mee zit. Het is niet zo dat er geen meisjes zijn die ik leuk vindt en ik doe ik echt m’n best om contact te maken alleen het lukt dus steeds niet. Of ze hebben al een vriendje of ze hebben geen interesse en dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik wel leuk of goed genoeg ben. Er moet toch iemand zijn die mij ook leuk vindt? Het helpt ook niet dat het nu 2 keer fout is gegaan met een meisje. De eerste keer met mijn ex die heel toxic was en de tweede keer dus vorig jaar met een heel leuk meisje waar wel een relatie uit had kunnen komen maar wat ik verpest heb. 

Hoe kom ik van dit gevoel af? Of hoe krijg ik een relatie voor elkaar? Dat zou nog mooier zijn😅🙈

6 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 16, 2026

Hey lieve ​@ja_ppie ,
Dat kan ik me wel voorstellen.. Volgens mij ging het de vorige keer best wel snel allemaal toch?.. Zou het mss een idee zijn om wat meer met meiden om te gaan maar niet persé gelijk met de intentie voor een relatie? Dus dat je eerst gewoon elkaar een beetje leert kennen? Dan merk je vanzelf wel of het écht op die manier klikt.

En wil nog even zeggen dat je me heel aardig, eerlijk lijkt.  Wat vorig jaar gebeurde viel bij haar misschien verkeerd maar is ook niet perse echt iets wat je verkeerd hebt gedaan hoor.. begrijp je gevoel en twijfel van toen wel ❤ Weet ook dat veel relaties op zo’n leeftijd snel weer uit gaan, dus dat sommigen al een vriendje hebben zegt niet perse heel veel😊 Kan ook zomaar een eikel zijn wat na 2 weken weer uit gaat..😉

Liefs🙂

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 16, 2026

Hoi ​@Cantaloupe  

Ja de vorige keer ging wel snel op zich maar voor mijn gevoel ook weer niet te snel. Het is niet zo dat ik bij het 2de gesprek al over een relatie begin haha. Het ding is dat mijn intentie dus wel een relatie is, dus mss laat ik dat te veel merken en dat het dan afschrikt of zo? Ik heb bijv vorige maand weer een tijdje met een meisje van school gepraat op snap en zo gauw ik vroeg of ze keer wilde afspreken kapte ze het af, en dit was na 2,5 week of zo. Was dat te snel dan?

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 16, 2026

Hi ​@ja_ppie ,

Hmm ja weet natuurlijk niet hoe je in de gesprekken bent, maar zou mss wel kunnen.. vind het wel een beetje lastig om nu advies te geven omdat ik ook niet teveel wil invullen hoe het ging❤ tja 2 weken verschilt denk ik per persoon of dat te snel is.. Mss is het een idee om voortaan eerst een keer te bellen? En dat je het als open vraag stelt zeg maar?🙂 bedoel bijv ‘zou je een misschien een keertje willen bellen? als je eerst nog ff een tijdje wil snappen, ook goed’ .. dus dat je wat ruimte laat aan wat de ander wil.

Liefs

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 16, 2026

Ja nou, met dat meisje was het dus de eerste week random gesprekken over school en snaps voor de streak sturen haha, niks raars of zo. 2de week ging het meer de persoonlijke kant op, ook niks raars hoor. Toen heb ik dus in de 3de week gevraagd of ze een keer na school wat wilde gaan drinken of zo en dat wilde ze dus niet. Mss toch te snel nu ik er over nadenk. Het probleem is dat ik na 2,5 week snappen meteen een relatie voor me zie en zij natuurlijk niet. Ik ga proberen te onthouden wat je zegt over de ander de ruimte laten

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 17, 2026

@ja_ppie ah oke ❤ Vragen om een drankje te doen lijkt me wel prima hoor maar zou het dan idd wel ruimte laten voor als ze nog even wil wachten.

Hoop dat het helpt, gun je het je wel heel erg. En denk dat je over een tijdje ook naar een andere school gaat toch? Dan heb je weer een nieuwe kans..😉

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 17, 2026

Hey ​@ja_ppie ! Ik denk dat jij vast en zeker op een moment dat je het zelf niet verwacht iemand ontmoet waar je totaal mee klikt. Je hebt nu niet veel aan mijn reactie maar ik weet het zeker en ik gun jou dat ook helemaal! Je bent een top jongen en je verdient het zeker. Ik denk dat zoiets juist gebeurt als je niet heel hard op zoek bent en het je verrast. Ik heb geen super tip ofzo maar wel dat ik het je gun en hoop dat het snel gebeurt! 🫂

😘 Tover