Skip to main content

Hoi allemaal, 
Ik ben een meisje van 13 en ik zit in de tweede. Ik ben in een winkel iemand tegen gekomen. Zijn naam is Froggy Chair. Hij is zo knap, en hij heeft hele lange benen. Zijn stralende lach is ook echt prachtig, een echte hunk dus! Ik kan soms gewoon niet goed opletten op school omdat ik aan hem denk. Ik krijg vreemde seksuele gedachten. Ik denk dan aan dingen zoals op hem gaan zitten. Mijn gedachtes over hem slaan echt op hol. Soms doe ik dingen die niet mogen van de kerk terwijl ik aan hem denk. Is dit normaal op mijn leeftijd? Ik ben bang dat ik mijn cito toets niet goed maak.( Ja mijn middelbare school doet aan een extra cito.) Dan kom ik bij vmbo'ers en dat vind ik vies want die doen wiet enz en dat is heel erg, vooral toen Justin Bieber dat deed :(((. Ik was ook al gezakt voor mijn fietsexamen. Ik dacht namelijk de hele tijd aan Lightning McQueen, hij was eerst mijn crush. Ik dacht dus Froggy een brief te kunnen schrijven, maar dat kan dus niet. Weten jullie hoe ik wel contact met hem kan zoeken?? 
Alvast bedankt, 
Kusje anoniempje x3 

Hoi

Je gevoelens voor een jongen leiden je af van je dagelijkse bezigheden. Je bent onder andere bang het niet goed te doen op school hierdoor.

Dat je op jouw leeftijd interesse ontwikkelt in leeftijdsgenoten, is heel normaal. Dat daar seksuele fantasieën bij komen kijken, is evenwel te verwachten. Je lijkt me niet meer of minder dan een gezonde tiener met een crush :slight_smile:

Laat je gedachten over deze jongen gerust toe. Hoe meer je deze naar beneden zou proberen drukken, hoe sterker ze naar boven zullen komen. Denk je deze jongen nog te zien in de toekomst? Je zou hem bij wederzien kunnen aanspreken, eens vragen hoe het gaat bijvoorbeeld, zodat jullie aan de praat raken. 

Schrijf gerust een brief met wat je voor deze jongen voelt. Of je die brief aan hem afgeeft, zie je later wel. In de eerste plaats lijkt het me fijn om je gevoelens eens op papier te zetten, zodat je er meer zicht over krijgt. 

Gr. Kenshin

Reageer