Skip to main content

hi, ik snap nu al 2/3 weken met een jongen. hij zit ook bij mij in de klas en ik ben smoooorverliefd op hem. Hij heeft een crush op een ander meisje, maar daar heeft hij het kee verpest dus ik weet niet of dat nog goedkomt. ik praatte wel vaak over mn crush maar wilde niet zeggen dat ik hem leuk vond omdat hij ook al dat gezeik met dat andere meisje heeft. bovendien is het heel ongemakkelijk als hij dat weet en hij krijgt iets met het andere meisje en ik zie hem elke dag op school. Ik heb nu dus gezegd dat ik een crush heb op een jongen, maar ik ben van plan te zeggen dat hij iets fouts heeft gedaan waardoor ik weer ‘beschikbaar’ ben. Maar iets in mij zegt dat hij me nog wel interessant vind, hij geeft me 9s voor uiterlijk en innerlijk en ik ben nu dus zegmaar zn bestfriend. afspreken hebben we nog niet gedaan, want dat vinden we beide een beetje date achtig. ik wil zoooo graag met hem, heeft iemand tips om uit deze friendzone te komen en hem stukje bij beetje te laten merken dat ik gek op hem ben?

oke first, er bestaat geen friendzone. 

Second, als hij nog met een ander meisje bezig is dan raad ik je sterk af om door te leven en hem proberen te vergeten. Ik weet dat dat laatste lastig is maar is wel de beste oplossing hiervoor. 

Second, als hij nog met een ander meisje bezig is dan raad ik je sterk af om door te leven en hem proberen te vergeten. Ik weet dat dat laatste lastig is maar is wel de beste oplossing hiervoor. 

Wat bedoel je met ‘er bestaat een friendzone’?

Wat bedoel je met ‘er bestaat een friendzone’?

Ik bedoel dat er geen friendzone bestaat. Het is slechts een verzonnen iets wat mensen gebruiken als smoes om niet een poging te wagen met degene die zij willen als die bevriend zijn.  Mensen beweren altijd dat je nooit uit de ‘friendzone” kan komen als je aardig tegen iemand bent. Je zou dus nooit bevriend met je crush kunnen worden volgens diezelfde mensen terwijl meeste relaties die goed lopen juist beginnen als vrienden. 

Reageer