Friendzone

  • 1 January 2019
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er is dus een meisje wat ik erg leuk vind, zij heeft mij, voor een tijdje, heel erg sterk het idee gegeven dat ze mij ook leuk vind. Maar helaas heeft zij mij wederom ge-friendzoned.

Een tijdje ging het heel erg goed waar ik bijna zeker wist dat ze mij leuk vond, ze legde bijvoorbeeld haar hand op mijn bovenbeen tijdens de les, of legde haar hoofd op mijn schouder. Ook zei ze letterlijk "hou van jou". Ook video-chatte we vaak buitenschool, We hebben ook een keer van 10 uur 's avonds tot 4 uur in de nacht ge-appt. Maar als ik haar aanbood buitenschool iets te doen wees ze het af. Nu zijn we zonder reden weer een stuk minder close. Ik heb gevraagd wat er aan de hand was en ze zij dat ze niet klaar was voor een relatie maar de volgende dag deed ze weer heel close... Nu gaat het redelijk. We video-chatten nu nauwelijks meer maar praten wel vaak. Het is iets minder close maar nog steeds krijg ik het gevoel dat het meer dan alleen vrienden is.
Ik zit hier erg mee en heb geen idee wat ik kan/ moet doen. Ik hoop dat jullie enige suggesties hebben.
Alvast bedankt voor het lezen.

3 reacties

Hey,

ik heb hier zelf niet heel veel ervaring mee, maar ik denk dat je haar gewoon tijd moet geven. Als ze zegt dat ze nog niet klaar is voor een relatie denk ik dat je moet wachten tot wanneer ze dat wel is.

Wanneer het voor je een groot probleem wordt of te lang duurt zou ik aanraden om er met haar over te praten. Zorg wel dat je dan niet te opdringerig wordt want dan kan je zo alles kwijt raken en dat zou zonden zijn.

Heb geduld en alles komt vast wel goed.


Succes!
De situatie is nauwelijks veranderd maar ik kan er steeds minder goed mee om gaan...
Ik ben ook bang dat als ik naar dr toe stap voor een goed gesprek dat ik haar dan helemaal verlies. Dit wil ik dus echt niet.

Need help 😅
hey,

dit klinkt misschien heel fout maar vraag het aan je vrienden of 1 iemand met haar wil praten en dan voor de grap zegt: heb jij een relatie met (jou naam). meestal kan je dan aan de reactie zijn hoe het in elkaar zit.

voor de rest, ik weet het echt niet

Reageer