Skip to main content

Heejj,

Ik praat op dit moment met een jongen en nadat ik zei dat k volgende week op vakantie ga zei hij: oh mag ik je bikini uitzoeken? Hij wil dat ik een foto in mn bikini naar hem stuur, maar ik weet niet of dat wel handig is om te doen. Ik weet dat je t snap kan zien als hij screen maakt, maar tegenwoordig zijn er ook veel apps waar je ongezien een screen kunt maken. Dua wat moet ik doen? Hij zit steeds te zeuren over dat hij het jammer vind dat ik hem niet vertrouw , maar vertrouwen zit toch niet in een bikinifoto? Iemand tips?

hoihoi,

Als jij je er niet goed bij voelt om een foto van jezelf in je bikini te sturen, moet je dat vooral niet doen. De kans is zeer groot dat hij er een screen shot van maakt. Als je dit niet erg vind, en het niet erg zou vinden als hij zou verspreiden, en het helemaal goed voor jou voelt, moet je vooral doen wat je niet laten kan. Als je het niet wilt moet je gewoon tegen hem zeggen dat je je er niet goed bij voelt, en je zeker niet door hem over laten halen. En als hij dan gewoon door blijft '’zeuren'’, dan weet je in iedergeval dat hij jouw eigen gevoel niet waardeert. 

Groetjes 


Hoi

 

Het lijkt me niet verstandig om een bikinifoto te sturen. Velen krijgen na het sturen spijt. Deze jongen zou daarbij jouw voorkeur om geen foto te sturen horen respecteren; doet hij dat niet, is hij in mijn ogen de foto en jouw aandacht niet waard. 

 

Gr. Kenshin


Heyo,

Ik ben het helemaal eens met de bovenstaande reacties. Het beste stuur je geen enkele foto van jou in je bikini er zijn zoals je al zei tegenwoordig verschillende apps die een screenshot onzichtbaar maakt, daarnaast kan hij je foto opslaan. Dat zal jij niet zien, maar hij wel.

Dat hij hier over gaat zeuren is alleen maar kinderachtig van hem en slaat ook nergens om. Het heeft niks te maken met wel of niet vertrouwen. Je zou hem hier ook op aan kunnen spreken. Respecteert hij dit niet dan lijkt me het meer dan duidelijk dat hij de moeite niet verder meer waard is. 

See ya!

Spookyzx. 


Hoi

 

Het lijkt me niet verstandig om een bikinifoto te sturen. Velen krijgen na het sturen spijt. Deze jongen zou daarbij jouw voorkeur om geen foto te sturen horen respecteren; doet hij dat niet, is hij in mijn ogen de foto en jouw aandacht niet waard. 

 

Gr. Kenshin

En zo is het maat!

Je raakte me diep met deze woorden.

God zegent u Hamduleh

Wollah op Koran dat inshallah jou bij moge zijn.

Challas niffauw


Als je hem echt 100% vertrouwt kun je het gewoon doen.

Maar als je hem niet vertrouwt, beter niet doen.

Wat de rest al zei @Kenshin @Spookyzx en @Innocent doe het gewoon niet!

Tenzij je hem 100% vertrouwt dan kun je het doen

Spreek wel met hem af dat hij die foto direct verwijderd als hij hem heeft ontvangen.

Of dat hij hem opslaat maar niet openbaar maakt

Anders is hij strafbaar wegens het verspreiden van naaktfoto´s

Hopelijk heb je hier wat aan!

Liefs,

Daniël


Reageer