Heeeiiii, voor de meeste zal dit best raar zijn maar leef met me mee. Deze vraag is meer voor de meiden op dit forum. Zouden jullie het erg vinden om de kieteldood te krijgen? En dan bedoel ik onder je voeten ens en in je zij en onder je oksels. En waar zijn jullie er gevoelig voor? Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Ik denk dat iedereen iets anders fijn vindt. Ik hoop dat je vroeg of laat een partner vindt waar je je goed bij voelt, en waar je fijne dingen mee kan doen.
Groetjes
Kenshin
Ik denk dat iedereen iets anders fijn vindt. Ik hoop dat je vroeg of laat een partner vindt waar je je goed bij voelt, en waar je fijne dingen mee kan doen.
Groetjes
Kenshin
Hoi,
Dit is voor iedereen verschillend. Sommige mensen zijn hier heel gevoelig voor en bij anderen kun je alles maken, zonder dat ze ook maar een kick geven. Als je dit graag met iemand wil doen, is het het best om dat vooraf even te vragen.
Gr. Pin
Dit is voor iedereen verschillend. Sommige mensen zijn hier heel gevoelig voor en bij anderen kun je alles maken, zonder dat ze ook maar een kick geven. Als je dit graag met iemand wil doen, is het het best om dat vooraf even te vragen.
Gr. Pin
een fetish hebben kan gwoon heel opwindend zijn, daar is niks mis mee!
groetjes papa
groetjes papa
nou kietelen is best leuk maar niet de hele tijd denk ik
Hallo Liefenannoniem :)
Ik vindt het soms best leuk (alleen ik heb nog geen vriendin gevonden daarvoor) maar niet de hele tijd, max 3 minuten achter elkaar.
-Dr8gon99
Oh ja, ik ben een jongen maar dat maakt vrij weinig uit toch? :)
-Dr8gon99
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.