Hey heyy,
Ik weet effe niet hoe ik dit moet starten dus ik begin wel vanaf het begin. Ik heb een paar jaar geleden veel vertrouwensproblemen opgelopen. Ik heb toen een meisje ontmoet die me vol heeft laten vallen omdat ik twijfelde over mijn seksualiteit. Toen ik naar de brugklas ging wilde ik graag een nieuwe start maken. Ik kreeg na een tijdje vechten tegen mijn problemen een leuke vriendengroep. Begin dit schooljaar kregen twee meiden uit die groep hele erge ruzie. Onze vriendschap is toen best wel verpest en we zijn allemaal veranderd. Ik werd beste vriendinnen met een meisje (laten we haar Fleur noemen). Een paar maanden geleden heeft ze me “laten vallen” voor een ander meisje. Ze ging eigenlijk alleen nog maar met haar om. Mijn vertrouwensproblemen zijn door de dingen weer veel erger geworden. Toen Fleur ruzie kreeg met haar meisje best friend, kwam ze weer naar mij. Dumb ass me was helemaal blij. Ik geef echt heel veel om der. Vlak daarna waren we echt closer dan ooit. We kregen een nieuwe vriendengroep. Ik val der best wel buiten omdat ik mezelf gwn niet open op kan stellen, maar toch. Alleen ging Fleur steeds meer met een ander om (laten we haar Emma noemen). Ze verlaat mij steeds. Ze zit naast andere mensen, en ze gaat vakken kiezen samen met andere. Ze laat mij gwn helemaal achter. Ik ben aan de enige kant echt boos over, maar ik weet niet hoe ik er over moet praten. Ik weet dat als we ruzie krijgen, het niet meer goed gaat komen. Ook op school gaat het heel kut. Ik loop al bij een psycholoog, maar het werkt allemaal niet. Sorry voor dit lange bericht, maar weet iemand miss wat ik het beste kan doen? Kusjes xx