Skip to main content

Extreem verliefd

• January 27, 2026
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen! Ik ben een 14 jaar oud meisje en ik ben echt heel verliefd geworden op een meisje van mijn school. Ik ben al een jaar verliefd maar het gaat maar niet over. Ze heeft een vriendje en ik heb ze meerdere keren zien zoenen dus er is geen kans dat ze me ook leuk vindt. Ze is wel bi maar toch. Wat moet ik doen? Ik kan echt niks meer, niet eten, niet slapen, mn cijfers gaan eraan en ik moet bijna altijd huilen als ik haar zie. Als iemand tips heeft hoor ik het graag.

Alvast dankjewel 💗

Elvis

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 27, 2026

Heb je haar verteld wat je voor haar voelt?  Je kunt er alleen maar bij winnen: als ze jou niet ziet zitten, verandert er niets; maar als ze je wél zitten is het feest.  Misschien is zij ook wel verliefd op jou en is ze blij dat je verkering vraagt.

In ieder geval: afgewezen worden is even pijnlijk, niets doen is eeuwige spijt om wat er zou kunnen gebeurd zijn.  Dus:vraag verkering. Succes meid, en knuffel.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 27, 2026

Dankjewel voor je reactie ​@Diana, maar ze heeft een vriendje en ik wil onze soorvan vriendschap ook niet verpesten. Maar toch dankjewel 💗