Vraag

ex woedend na het uitmaken

  • 6 September 2019
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik had een bijna perfecte relatie met een leuke jongen van school in de vakantie. Het ging echt goed, ook na de vakantie kwam hij op school naar me toe en gaf me alle liefde die een meisje zich kon wensen.

Toch zat er mij iets dwars.... in de vakantie had ik erg veel tijd voor alles en voor hem, maar terug op school kreeg ik het druk. Te druk om hem alle liefde en aandacht te geven die hij verdient, de kriebels verdwenen en stress verscheen.. met pijn in mijn hart maakte ik het daarom op een waardige manier uit. Dit verbaasde hem natuurlijk enorm, hij wist daarom ook niks te zeggen, tranen in zijn ooghoeken en een ongemakkelijke omhelzing was het laatste wat hij me gaf.

Ik voelde me rot maar had geen spijt, met een dubbel gevoel fietste ik naar huis. Hij leek me te begrijpen want hij was erg kalm... dacht ik, maar eenmaal thuis bekeek ik mijn meldingen op mijn telefoon en het bleek dat mijn ex me een bericht stuurde. Het was een misselijkmakende opmerking over mijn vorige relatie, dat hij net zo behandelt zou zijn geweest.

Ik reageerde niet maar al gouw kreeg ik meer meldingen, hij begon me volledig te ondervragen alsof ik in een verhoor zat bij de politie, belachelijk! Ook zei hij dat als hij me ooit met een andere jongen zou zien, hij klaar met me zou zijn en me nooit meer wilt spreken. Deze opmerking vond ik echt te kinderachtig.

Met een simpele “doei” eindigde hij ons gesprek. Hij liet me achter met een rot gevoel, alsof ik niks waard ben en niets goed kan doen. Die zelfde avond was het kermis en daar kwam ik hem “natuurlijk” tegen.. zijn vrienden stonden om hem heen en ik voelde hun ogen prikken in mijn rug. Ik Kon aan hun gezichten en manier van praten eigenlijk al raden waar ze het op dat moment over hadden.

Met een rotgevoel liep ik ze voorbij, na die nacht kreeg ik berichten van een aantal jongens: “waarom is het uit?” Hij is er kapot van”

vanavond en op school kom ik hem waarschijnlijk weer tegen, wat moet ik doen? Hoe ga ik om met zijn boze/gefrustreerde vrienden die me nu waarschijnlijk haten?

bedankt voor het lezen en helpen, geniet van je dag!

xx Soof

3 reacties

Hoi

Ik denk dat hij 'gewoon' heel veel liefdesverdriet heeft en niet zo goed weet hoe hij ermee om moet gaan. Daar kan jij niks aan doen.
Als dit voor jou beter voelt dan is dit het beste voor jullie allebei, en hoef jij je niet schuldig of rot te voelen.
Ik weet niet of je aan hem hebt uitgelegd waarom je het hebt uit gemaakt, maar als dat niet zo is kan je dat misschien beter alsnog doen zodat hij het beter zal begrijpen, en je kan het eventueel ook aan zijn vrienden vertellen zodat zij ook de reden weten en hem beter kunnen steunen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Lexy❤
Dat gevoelens verdwijnen kan natuurlijk altijd. Maar je moet wel wat over hebben voor je relatie vind ik.. Het gaat niet altijd makkelijk zijn, maar door school maak je het uit? Later krijg je toch ook gewoon een baan? Wil je dan werkloos zijn om een relatie te hebben? Sorry dat ik het zo droog zeg maar daar komt het wel op neer haha.
Zoals Lexyhoop ook al zei
Die jongen heeft liefdesverdriet en dat is niet fijn, maar hij zal toch moeten leren daarmee om te gaan.

Jij moet gewoon verder met je leven en doen wat jij denkt dat het juiste is.

Reageer