(Ex) vriendje houd me aan het lijntje

  • 17 May 2019
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii kunnen jullie mij miss advies/eigen ervaringen delen over waar ik nu mee zit.
ik heb t gisteren met mijn vriendje op app er over gehad om onze relatie te eindigen. Ik wilde dit eigenlijk zo voorkomenen maar hij kon weer voor de 100e keer niet afspreken. Dus ik zei tegen hem kun je snel afspreken want ik wil over ons praten. Toen zag hij natuurlijk aankomen dat ik het uit wilde maken en hij vroeg toen ga je het met me uitmaken. Ik dus ja maar ik wil het niet via app doen. Toen heeft ie gezegd dat vind ik goed van je zullen we vanavond na het eten bellen ik bel je dan wel. Dat hebben we zo afgesproken. Toen even later was het dus rond 18.30 en ik vroeg al van hee zullen we nu bellen. Hij heeft me de hele avond genegeerd en toen kreeg ik een snap van hem dst die met zn vrienden aan het voetballen was, hij heeft me dus gewoon laten zitten. Nu zeggen mijn vriendinnen dat die dit doet om me gewoon aan het lijntje te houden en het gewoon niet uit wil hebben. Hij heeft me sinds die avond de hele tijd genegeerd en niks gezegd.
Kunnen jullie mij helpen want ik zit hier best wel mee
alvast bedankt xx

1 reactie

Hoi

Je zou de relatie met je vriend graag beƫindigen, maar hij lijkt een gesprek te ontlopen. Ik kan me voorstellen dat je je hieraan ergert.

Zien jullie elkaar op school? Je zou een gesprek kunnen plannen na de les. Op die manier is hij reeds in de buurt van de plek waar jullie zullen praten. Ook zou je de eerstvolgende keer dat jullie elkaar zien, kunnen vragen om een gesprek.

In een berichtje zou je alvast kunnen uitleggen dat je de huidige situatie niet fijn vindt. Je vriend zou moeten inzien dat ontlopen geen van jullie beiden verder brengt.

Groetjes
Kenshin

Reageer