Skip to main content

Alvast sorry voor spel fouten lol,

(ik noem mijn ex voor dit verhaal even A)

dus ik en mijn nu ex-vriendje kennen elkaar al best lang. We hebben elkaar ontmoet tijdens een training en werden meteen heel “close” is zag hem echt als een van mijn beste vrienden. Ik was in een moeilijke tijd toen en hij heeft me echt heel erg geholpen, ik heb echt heel erg gehecht aan hem geworden. We praten altijd over alles en het was nooit saai met hem, ik ben het enige meisje in het team dus het is soms best moeilijk om met de andere jongens te praten omdat hun gewoon met elkaar omgaan, maar toen ik en A nog vrienden waren was dit geen probleem. Uiteindelijk begon ik een crush op A te krijgen maar ik hield het in voor maanden, maar toen merkte hij hem en vertelde hij mij dat hij ook een crush op mij had, en voor een paar weken was mijn leven perfect. Het was tijdens de vakantie dus we spraken veel buiten de training af. Het was echt gewoon perfect. Op een dag ging ik met A, J en I (J en I zijn vrienden van A) naar een markt, Het was ok maar ik vond I een beetje vreemd maar dat maakte toen niet uit. OH en ik was vergeten om te zeggen dat J en A ook echt heel “close” zijn maar ik dacht dat dat niet uitmaakte omdat ze alleen maar vrienden waren...Toch?. Ok dus na al dat een paar dagen zouden ik en A logeren, net als altijd ging alles gewoon goed. Maar voor de komende paar dagen veranderde hij ineens, Normaal appte hij mij heel vaak per dag maar ineens appte hij mij gewoon helemaal niet, Ik voelde dat er iets aan de hand was maar ik probeerde het gewoon te negeren, om een ​​lang verhaal kort te maken hij was begonnen met vapen en hij was twee keer vreemd gegaan op mij, met J EN I!!! en toen maakte hij het met MIJ uit.  I ging allemaal kut dingen tegen me sturen en shit.

Ik kan nog steeds niet geloven dat hij zoiets heeft gedaan, ik dacht dat hij zo van me hield.

dus ik moet hem 2 keer per week zien door de trainingen en ik ben heel eenzaam tijden de trainingen.

en ik heb een stomme kamp op zaterdag en zondag, ik ben heel nerveus

Hoe moet ik zo snel mogelijk gewoon over hem vergeten zonder dat ik moet stoppen met de trainingen.

xoxo Maya

Tekst is aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit. 

Geen reactie

Reageer