Vraag

ex vriendin

  • 13 January 2020
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het is sinds een maand uit met mijn ex omdat ze zich niet kon gedragen op haar telefoon. Toen kreeg ze spijt zei ze en had ze die jongen geblokt... toen zei ze dat ze weer verliefd op me was sinds dien waren we weer een beetje bezig maar nu na een maand ben ik erachter gekomen dat ze weer bezig waren toen ik haar confronteerde zei ze ja hij betekend niks bla bla bla ik ben nu aan het twijfelen of ik door wil of niet ik kan haar gewoon niet loslaten. Ook liegt ze veel...

 

Hebben jullie tips?


1 reactie

Hoi

 

Je vriendin is vaak met andere jongens bezig, terwijl ze beweert dat dit niets te betekenen heeft. Jij hebt er moeite mee haar los te laten, en vraagt je af wat het beste zou zijn. 

 

Vanzelfsprekend mag je vriendin op vriendschappelijke wijze omgaan met jongens. Echter overschrijdt ze een grens wanneer dit naar meer dan vriendschap toe neigt. Als je het vermoeden hebt dat je vriendin je niet trouw is en dat ze telkens haar nieuwe kans verspeelt, zou het verstandig kunnen zijn om haar te laten gaan. 

 

Loslaten kan pijn doen. Vaak vervaagt de pijn naarmate de tijd vordert. Bespreek je je twijfels weleens met je vriendin? In een goed gesprek zou je duidelijk kunnen maken welke gedachten in je omgaan, bijvoorbeeld rond het uitmaken. 

 

Gr. Kenshin

Reageer