Vraag

ex van mijn vriendin wilt haar terug wat moet ik doen!??? HELPT

  • 8 February 2020
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey dus ik heb een vriendin en ze heeft ook een ex zei ze waarvan het moeilijk is om diegene te vergeten en diep van nog houdt maar ze zegt toch elke keer dat ze mij wilt en niet haar ex of iets. Maar ik kwam erachter dat haar ex  mijn vroegere beste vriend is. En hij weet niks van ons en toch uit die zijn gevoelens over haar bij mij. Dus hij gaat bij haar moves uitproberen en ik ben daar bang voor. Ze zegt dat het aan mij ligt om haar ex te vergeten en dat ik haar van mij moet laten houden.

heeft iemand tips hoe ik haar meer verliefder kan maken en hoe ik ervoor kan zorgen dat ze van mij gaat houden? En wat zei ik eraan kan doen zodat ze haar ex vergeet 

 

( we zijn niet officieel samen en kennen elkaar ook niet heel heel lang)

 

graag zo snel mogelijk dankjulliewelll

 


1 reactie

Hey @Confusedfeelings ,

Ik snap je frustratie… 

Toch moet ik je vertellen dat je iemand niet verliefd op je kan laten maken, dat moet er zijn of het is er niet. Wel kan je natuurlijk je best doen voor haar. 

Die ex vriend uit dus zijn gevoelens voor haar bij jou.. Ik kan je niet meer meegeven dan eerlijk tegen hem te zijn, verplaats je in hem en denk bij jezelf : “ Wat nou als dit omgekeerd was, dat ik de ex was die het meisje terug wilt en een vriend ondertussen bezig is met dat meisje , en mijn gevoelens aanhoort voor haar. “ Ik zou zelf dat echt niet chill vinden als ik daar dan achter zou moeten komen van mijn vriend. Ik vind dat eerlijkheid het belangrijkste is wat dan ook in een vriendschap of relatie met iemand. 

Wat zou je kunnen doen in dit geval? 

  • Praat eerst met het meisje, wat ze nu voelt, en hoe ze er nu tegen aan kijkt. 
  • Praat dan met de ex vriend ( jou vriend ) en vertel hem hoe het zit.

En dan is het helemaal aan jou en om de 2 personen waarover het gaat, hun moeten het natuurlijk ook allebei voor hun zelf op een eigen manier oplossen dat kan jij niet voor ze doen. 

En uiteindelijk hoop je natuurlijk dat ze voor jou gaat, en dat hoop ik ook voor jou . In iedergeval dat jullie er met zijn 3 e n allebei goed uitkomen en op een eerlijke manier! 

 

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen ;) 

Heb je nog vragen? Of zit je ergens nog mee? Kun je me altijd terug feedbacken!

Liefss, JustHelping.

Reageer