Ik heb een ex vriend, het is nu ongeveer een maand of 2 uit met hem. We hadden ongeveer 1 jaar een relatie. Dat het uit ging was jammer, maar niet het ergste want dat moest nog komen. We hebben nog contact en zijn een soort van vrienden. Ik heb nog gevoelens voor hem en hij weet dat heel goed. Het ding is dus; hij heeft seks met minstens 5 verschillende mensen gehad. Ik heb hem duidelijk aangegeven dat ik niet wil dat hij het hierover heeft met mij, maar hij doet het toch. Hij praat erover in best diepe details en het breekt mijn hart. Toen wij iets hadden waren we heel voorzichtig ook ivm zijn trauma. Het is niet dat ik seks met hem gewild had, aangezien ik me daar nog veel te jong voor vind.
Het doet me zoveel pijn en ik weet niet wat ik moet doen. Elke keer laat ik mij gaan en word ik boos op hem uit frustratie. En word hij dus ook boos op mij. Ik wil gewoon dat het goed is tussen ons maar hij maakt het onmogelijk voor me. Ik heb hem gisteren 1x proberen te vertellen dat ik het echt niet meer aankon en hij zei dat het hem niets uitmaakte en ging slapen. Hij noemde me erna ook een “pick me."
Het stoort me enorm en ik krijg de beelden van hem die intiem is met anderen niet uit mijn hoofd.
Wat moet ik doen?