Skip to main content
Vraag

ex maar houden van elkaar

• January 27, 2026
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Hey ik had een vriend en het is gister uit gegaan maar we hebben het uitgemaakt door ons geloof want lust is een zonde en hij heeft heel mijn lichaam gevoelt. Hij heeft al met 2 andere meiden seks gehad dus ik voel me niet bijzonder dat hij aan mijn borsten gezeten heeft en me gevingerd heeft maar voor mij was dat mijn eerste keer dat ik iemand vertrouwde en dat liet doen. We houden allebij nog van elkaar maar het voelt zo weggegooid hij noemde het "een taart voor zijn neus leggen maar er niet van mogen eten dus dan is het handiger de taart weg te gooien" ik snap hem en hij wilt nu even groeien in geloof en sterker worden maar ik zou het liever later weer oppakken of gewoon vrienden blijven want ik wil niet hem uit mijn leven hebben nu hebben we geen contact en we zien elkaar nog elke week meerdere keren in de kerk dus dat word wat.. een vriendin van me wilt met hem in gesprek gaan vrijdag maar misschien moet hij eerst alles bezinken en dan miss volgende week een gesprek? Idk help ik wil gwn vrienden blijven maar hij is zo onzeker en zei ook dat hij hoopt dat ik een betere man kan vinden dan hij is en toen sloeg zijn stem over we probeerde allebij niet te huilen. 

Geef aub advies

Groetjes annoniempjee 

1 reactie

• January 27, 2026

Ik zou hem een weekje rust geven en dan kan je er naar vragen, ik zou het wel zelf doen en niet via je vriendin. Succes!