Ex en vriendin

  • 29 August 2019
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb echt hulp nodig dus hopelijk ziet iemand dit.. Het is dus 3 maanden uit met mijn vriendje (niet dat ik het heel erg vindt ofzo). Maar hij had al vrij snel een ander waar ik best van schrok, in het begin was ik heel jaloers en wou ik eigenlijk best wel dat ze snel uit elkaar gingen. Maar zij zat mij toch dwars. Dus ik ben contact met haar gaan zoeken achter zijn rug om ( boeide mij ook vrij weinig wat die er van vond ). Maar toch, dus dat meisje en ik hadden wel goede gesprekken. En vindt het ook leuk om met haar nog te praten want we hebben nog steeds wel contact. En opeens een paar weken voordat ik met dat meisje contact had begon hij mij te benaderen op Snapchat. Hij zei dat hij “ dronken was “ maar geloof er nu nog steeds niks van want typen kon die als de beste. En hij zei allemaal dingen als : “ ily, ik mis je, jij bent beter dan mijn vriendin “. En ik was shook-. Maar omdat het een beetje geleden is. Weet ik niet of ik dit wel aan haar wil vertellen want anders wordt zij misschien boos omdat ik het dan te lang voor haar achter hield. En straks wordt hij boos dat ik hem dan heb verlinkt.. en ik wil juist geen ruzie want ik haaat dat.

Sooo help a girl out?

1 reactie

ik denk persoonlijk dat je het beste wel gewoon eerlijk moet vertellen aan zijn huidige vriendin wat hij naar jou stuurde,
hij kan dan wel zeggen dat hij dronken was, of iets dergelijks, maar dan moet hij dat gewoon niet sturen naar je terwijl hij een vriendin heeft.
daarnaast is het vertellen altijd beter laat dan nooit, en ik denk dat ze het wel kan waarderen als je het gewoon eerlijk verteld tegen haar.

ik hoop je zo geholpen te kunnen hebben

groetjes Bob.

Reageer