Skip to main content

Hi,

Ik ben de laatste paar dagen wat actiever zoals jullie merken haha. Maar ik zit ergens al lang al mee. Denk al week of 2 a 3. 

Ik heb de afgelopen tijd zo veel error in mijn hoofd over mijn vriendje. Ik heb de laatste tijd een raar onderbuik gevoel en ik slaap er slechter door. Ik had in mijn vorige update topic gezegd dat ik meer paniek heb, ook onder andere door dat onderbuik gevoel. 

Ik merk dat ik steeds meer verlangen krijg naar een meisje. Ik wil samen met een meisje kussen en de dingen doen die ik samen met mijn vriendje doe. Ik twijfel ineens dus heel erg of ik nog verliefd ben. Maar het rare is dat als ik naar mijn vriendje kijk, dat ik echt denk wow jij bent knap. En ik heb nog steeds diezelfde sparkle als eerder. 

Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen en wat het betekent. 

Geen idee wat de afgelopen dagen mij bezielde, ik heb dat gevoel namelijk niet meer.

Kan heel goed dat mijn hormonen gewoon de weg kwijt waren, ik ben nu namelijk ongesteld hahaha🙈


Hey, ik snap dat het moeilijk is te begrijpen wat je voelt.

Je zou op beide geslachten kunnen vallen, maar misschien ook op eentje.

Je moet je tijd nemen en rustig bedenken hoe je je voelt. Je kan dit vertellen aan je vriendje of aan iemand anders zodat je niet alleen bent en geholpen kan worden. Deze error ik hardstikke normaal en meerdere mensen hebben er last van. 


Hey, ik snap dat het moeilijk is te begrijpen wat je voelt.

Je zou op beide geslachten kunnen vallen, maar misschien ook op eentje.

Je moet je tijd nemen en rustig bedenken hoe je je voelt. Je kan dit vertellen aan je vriendje of aan iemand anders zodat je niet alleen bent en geholpen kan worden. Deze error ik hardstikke normaal en meerdere mensen hebben er last van. 

Het @C1ttingso superlief berichtje dankje! :)

Ik noem mezelf al een tijdje queer. Ik wordt gewoon verliefd op mensen. Maakt mij echt niet niet uit wat voor geslacht ofzo. Maar ik ben super verliefd op mijn vriendje dus daar twijfel ik in ieder geval niet aan haha😋❤️


Reageer