Vraag

erg jong gay en wilt relatie.

  • 18 September 2019
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben er laatst achtergekomen dat ik gay ben.
Ik ben 12.

Hoe kan ik jongens vinden van mijn leeftijd, cause ik zie alleen 14/15+.

😕

4 reacties

Je geeft aan dat je 11 jaar bent.
Ik kan je alleen als reden geven je bent nog veelte jong, en op deze leeftijd zijn de meeste jongens/meiden hier echt nog niet meebezig, ja misschien worstelen ze wel met zulke gevoelens. Maar een relatie aangaan en dan vooral in homo en lesbi gevallen dat is nog ver weg.
Logisch dus ook dat je wel 14 en 15 jarigen vindt. Deze leeftijdschaterorgie is hier veel meer mee bezig. zowel in de homo en lesbi gevallen als in de heterowereld
Hey,
Ben het niet helemaal eens met A. Wezelman. Je bent zeker niet te jong! Wel heeft hij/zij gelijk dat lgbtq+ jongeren vaak wat later uit de kast komen en aan relaties beginnen omdat ze bang zijn wat de samenleving van hen vind of omdat ze nog niet zeker zijn over hun seksualiteit. Er zijn vast wel jongens van 11 openlijk gay maar niet zoveel😪 Ik hoop voor je dat je er een tegenkomt!
Hey,
Ben het niet helemaal eens met A. Wezelman. Je bent zeker niet te jong! Wel heeft hij/zij gelijk dat lgbtq+ jongeren vaak wat later uit de kast komen en aan relaties beginnen omdat ze bang zijn wat de samenleving van hen vind of omdat ze nog niet zeker zijn over hun seksualiteit. Er zijn vast wel jongens van 11 openlijk gay maar niet zoveel😪 Ik hoop voor je dat je er een tegenkomt!

Waarom zegt iedereen dat ik 11 ben, lmao
Misschien lazen ze het verkeerd?
Ik vrees dat het niet super makkelijk gaat worden om nu al iemand te vinden.
Redelijk wat mensen zijn dan amper aan de puberteit begonnen en denken niet eens aan relaties, laat staan hun eigen seksualiteit.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je wat geduld op zult moeten brengen en het wat tijd zult moeten geven.
Misschien kom je later wel iemand tegen, waarmee het goed klikt, maar nu denk ik dat je weinig mensen zult vinden die er nu al uit zijn.

Reageer