Vraag

Enge therapeut

  • 22 June 2019
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga elke week naar een therapeut. Maar ik heb het gevoel dat hij mij leuk vind ofzo. Hij stelt soms rare vragen of kijkt mij aan op een bepaalde manier. Soms als hij met mijn ouders praat kijkt hij stiekem naar mij. Ik weet niet wat ik moet doen ik vind hem super eng, en ik ben bang dat hij iets bij mij doet.. of bij andere meiden je weet maar nooit.

xoxo Troubleshooter

1 reactie

Hey Troubleshooter

Je vindt de therapeut die je wekelijks bezoekt, vrij eng. Je hebt het gevoel dat hij op een griezelige manier naar je kijkt, en bent bang dat hij wat bij je zal doen. Goed dat je met je twijfels naar hier gekomen bent.

Denk je dat je deze gedachten met je therapeut durft delen? Als hij op de hoogte gebracht wordt van hoe zijn gedrag bij je overkomt, zou hij kunnen proberen om jou op een andere manier te benaderen.

Zou je je twijfels met je ouders durven bespreken? Het lijkt me goed om iemand op de hoogte te brengen van wat er in je omgaat. Moest er wat gebeuren dat je niet ok vindt, kan het fijn zijn om terecht te kunnen bij iemand die reeds op de hoogte is van wat er in je omging.

Als je je oncomfortabel voelt bij je therapeut, is het verstandig om een andere therapeut op te zoeken. Het is belangrijk om je goed en vertrouwd te voelen bij een hulpverlener. Zou je willen vertellen wat voor rare vragen hij je stelt?

Groetjes
Kenshin

Reageer