Hoi,
Ik ben een meisje van 13 en ik had laatst en nu weer zo’n bijzonder gevoel, iets anders dan je zou denken.
ik was aan een paar dagen geleden aan het masturberen en toen kreeg ik een orgasme. Ik ging echt hard. En dan lig ik gewoon met mijn rug op mijn bed in het donker naar het plafond te staren terwijl ik bezig ben. Maar toen ging ik klaarkomen en toen moest ik denken aan de jongen waar ik verliefd op ben en ik voelde me heel close met hem. In mijn gedachten zag ik hem voor me en hij zat op me en lachte naar me. En ik was zo blij, en net weer. Als ik dan bijna klaarkom voel ik me heeeel erg verbonden met hem en dan ben ik echt zo gelukkig, en toen kwam ik klaar en toen wilde ik hem een knuffel geven, aan hem vast houden… maar hij was er niet, hij ontbrak, er was niks. Ik keek ineens naar een plafond in plaats van naar hem in mijn gedachten, ik ben alleen… en dan staar ik echt een minuut naar het plafond en dan wordt ik verdrietig omdat ik heel graag verkering met hem wil maar ik weet niet hoe, en hij ziet me niet en antwoord niet en hij wil geen contact en ik weet dit niet zeker, hij doet niks en we zijn niet samen, zoals ik van tevoren in mijn hoofd had vastgesteld:
ik doe een brief in zijn brievenbus met mijn telefoonnummer
hij wil afspreken
we worden weer vrienden
we zijn heel close
na een paar maanden hebben we verkering
we zijn heel gelukkig samen en onverwoestbaar
maar dit is niet zo en dat maakt me verdrietig. Hebben jullie dit weleens gehad? En denken jullie ook dat we zo goed bij elkaar passen? Wat moet ik doen?????? Ik weet het echt niet, ik houd echt van hem, onbeschrijfelijk veel, maar zoals nu lijkt het er niet op dat hij van mij houdt… asjeblieft advies? (En als je het niet snapt lees mijn andere topics)
help