Vraag

Emojis met hartjes

  • 24 November 2019
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Badge

Hoihoi, nou, vandaag plaatste ik een paar reacties onder een foto van iemand die ik ken, gewoon 🔥,🤘, en dat soort dingen, en zij reageert even later, met 💘. Vind zij mij dan leuk of niet?

Ps, ik ben niet op haar.

[Ik ben 13 jaar en een jongen.]


5 reacties

Hey,

Dat zou kunnen, maar ook niet. Hartjes sturen is geen teken in ieder geval. Het zou alleen een teken kunnen zijn als ze dat niet naar anderen stuurt, maar meiden sturen naar elkaar ook vaak hartjes. Als je dat meisje bijvoorbeeld met haar haar ziet spelen als zij weet dat jij in de buurt bent, maar dat bij anderen niet doet, is ze verliefd op je, maar als ze altijd met haar haar speelt niet.

Als ze een keer vraagt om met je af te spreken, is ze waarschijnlijk ook verliefd op je, maar als ze hartjes reageert weet je dat niet. Waarschijnlijk is ze dus niet verliefd op je.

Groetjes,

Geen_Naam

Ik zou er niet te veel drukte om maken. Meisjes zetten zo vaak onder hun vriendinnen hun post zulke hartjes, en trouwens, als je haar niet leuk vind (of geinteresseerd in haar bent) dan zou je dit detail niet opmerken ;) . Think twice bout what you say boi

 

Badge

Nee dit hartje betekent duidelijk vriendschap meestal maken meisjes dat wel duidelijk als ze je leuk vinden met lang naar je kijken of veel appen ofzo 

dus don’t be to scared

Ik zou er niet te veel drukte om maken. Meisjes zetten zo vaak onder hun vriendinnen hun post zulke hartjes, en trouwens, als je haar niet leuk vind (of geinteresseerd in haar bent) dan zou je dit detail niet opmerken ;) . Think twice bout what you say boi

 


Hier heeft SuperGrill een punt @Anoniem49, of je gaat niet zo vaak met meiden om. Heel veel meiden doen dat en als je er op let zie je dat ook onder andere posts van vrienden. Als je verliefd op haar bent, kun je dat gewoon toegeven op dit forum, omdat je anoniem bent.

Als je meer vragen hebt over verliefd zijn, kun je daar ook hier over terecht.

Groetjes,

Geen_Naam

Ik stuur oprecht hartjes naar iedereen maar aangezien ik het meisje niet ken kan ik het niet echt inschatten. Vaak sturen meisjes hartjes wanneer ze je leuk vinden, maar uiteindelijk verschilt dat ook gewoon persoon en zal je het op een andere manier uit moeten vinden. Sorry :)

Reageer