Skip to main content

ehm random jongen die ik bijna niet ken ))

• March 12, 2026
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Owl2026
Forum|alt.badge.img

Hoi everyone! 

Ja ik heb dus zo een verhaal over een jongen uit de 2e klas die ik  graag met iemand wil delen dus ja.

Ik ga nu helemaal vanaf het begin vertelen.

Oke ik ben een meisje van 13 jaar(nu ben al 14) zit in de eerste klas en ik vind piano spelen leuk.

In mijn eerst week toen ik naar middelbaare school ging probeerde ik vriendinnen te maken enzo.en een meisje leek mij echt een leuk vriendin en ja we gingen een keer in de pauze samen zitten bij een piano in de beurt. Ik ging iets spelen, en dan komt gwn een jongen in de rij te staan om ook iets te spelen . (Ik was toen ook nog zo zelfverzekerd😂)

Ja dus hij begon te spelen en ik begon aan hem vragen  te stellen eerst vroeg ik als hij piano les krijgt (want hij was echt zo goed in) hij zei nee en ik dacht meteen ohh dat is echt leuk enzo. En dan vroeg ik hoe hij heet ( weet zelf niet hz ik dat meteen aan iemand die ik voor de eerste keer zie vroeg ) hij zei hij heet S...(Zullen we hem gwn zo even noemen)

Na hem ging ik ook wat spelen en hij vroeg als ik piano les heb, ik zei nee en dan ging hij weg. 

Daarna zaggen we elkaar nog vakker bij piano maar hebben nooit meer gepraat.

Na dat allemaal vond ik hem aantrekkelijk enzo en hij had ook zo goeie profil (soort van die shape van het gezicht)en hij lijkt zo erg op een acteur uit een serie, die echt attractive is.

Ik wilde nog meer over hem weten maar wist niet hoe ik tegen hem moet praten en ja hij is bijna altijd met zijn vriend dus ik durfde nog steeds niet.

We hadden voor de eerste keer een schoolfeest, dus ik wilde zoiezo gaan maar bijna niemand ging van mijn klas. Gelukkig gingen paar klasgenoten wel dus ik ging met hun mee

Het was best leuk, ik heb nieuwe vriendinnen gemaakt we gingen dansen  en was ook heel gezellig zo met iedereen.Dan ging ik en mijn klasgenoot gwn rond lopen want ja je moet toch niet de hele tijd dansen. En toen zag ik hem... Hij had een zwarte Ralph Lauren t-shirt aan(trouwens, hz moet ik persee dat vertelen 😂) ja dus ik zag hem,toen kwam die eene liedje in mijn hoofd "ooh no, I'm falling in loovee" ja die hahaha

En toen zag hij mij ook. Ik was eigenlijk zo chill tot die moment dat ik hem zag(hahaha) de rest van de avond bleef hij S... samen met zijn vriend rondjes lopen 

Ik en mijn klasgenoot gingen drinken halen en we stonden gwn te drinken en opeens zien wij hem en zijn vriend samen lopen van eene kant naar de andere kant van de zaal en ze gingen ook zo naar ons kijken en tegen elkaar iets zeggen(alsof ze aandacht probeerden te trekken ofzo)

Dan zie ik opeens dat ze al achter ons staan en zeg tegen mijn klasgenoot dat ze moet omdraaien. Ze draait om en ze gaan dan meteen  weg.

Ik vroeg me dan de hele tijd nog af wat ze wilden doen of zeggen? Mis wilden ze snap hebben of ja idk.

Toen de schoolfeest voorbij was ging hij wat eerder naar huis. 

Elke keer als ik hem zie ziet dan hij mij ook en we kijken elkaar aan, maar niemand durft te praten.

Daarna kwam ik er achter dat hij in dezelfde klas zit als mijn oude klasgenoot, met welke ik vroeger best close was.  Dus ik dacht mis zal ik aan haar iets meer informatie over hem kunnen vragen. Maar dat zou ook best raar kunnen zijn, en ik wil niet dat zij weet dat ik hem leuk vind. En als zij aan hem vertelt wordt dat nog erger.

Dus wat vinden jullie van deze heeele lange verhaal en wat zal ik doen? Zal ik gwn proberen tegen hem zelf te praten (en wanner dan, als hij  de hele tijd met zijn vriend samen is) of zal ik eerst aan mijn oude klasgenoot over hem vragen ?

Alle tips zijn welkom!! Alvast bedankt 🤍(ps: had ook zo een idee om hem een gmail te sturen want hij weet mijn naam niet eens.)

4 reacties

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 13, 2026

Ik zou gewoon naar hem toe lopen en vragen of je hem privé kan spreken dus zonder die vriend van hem erbij. Aangezien hij telkens langs je loopt in je verhaal lijkt het mij logisch dat hij jou wel ziet zitten 

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 13, 2026

Ik weet het is lastig om met iemand over gevoelens te praten als er iemand anders bij is. Maar weet je als je hem zo omschrijft lijkt hij jouw ook wel leuk te vinden. En als die vriend echt close met hem is dan weet hij waarschijnlijk ook wel dat hij misschien een oogje op jouw heeft. Dus als ik jouw was zou ik het gewoon proberen. Je kan eigenlijk alleen maar dingen er van krijgen want je hebt letterlijk niks te verliezen. En als je niet alleen durft gwn een vriend(in) meenemen. 

Succes ik hoop voor je dat het lukt 🤞

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 13, 2026

Hoi hoi,

Ten eerste: Wow. absolute cinema. Met een hele soundtrack erbij ook nog.

ten tweede: ik zou die oud klasgenoot vragen. jullie waren erg close zei je, dus zal ze je echt niet zo maar verraden.

Succes, en hou ons op de hoogte!

(nee echt serieus want ik wil weten hoe dit afloopt)

Owl2026
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 13, 2026

Hoi hoi,

Ten eerste: Wow. absolute cinema. Met een hele soundtrack erbij ook nog.

ten tweede: ik zou die oud klasgenoot vragen. jullie waren erg close zei je, dus zal ze je echt niet zo maar verraden.

Succes, en hou ons op de hoogte!

(nee echt serieus want ik wil weten hoe dit afloopt)

Hey, ja mis wel maar ik vond dat we toen best close waren want ik was nieuw op onze basischool en zij steunde mij heel erg  want ik had geen vrienden.

Zij zat toen in groep 7 en ik in groep 6 daarna hadden we niet meer gepraat tegen elkaar en zij zat al in de andere klas dus ja, we zijn nu echt niet close meer en ik denk dat ik nog wel moet nadenken als ik tegen die jongen ga praten en wat zou ik dan zeggen.

Kunnen jullie mij mis helpen🥺om goeie woorden te gebruiken en zodat ik me niet rot bij voel enzo?