Beantwoord

eerste tongzoen

  • 16 December 2019
  • 3 reacties
  • 1184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi daar! Ik heb een dilema en ik hoop dat iemand tips heeft. Ik heb een keertje met iemand getongt, maar dit is redelijk vaag voor mij (beetje dronken). Nu heb ik voor het eerst een vriend, alleen wij hebben alleen nog normaal gekust, zonder tong dus. Ik wil eigenlijk wel tongen met hem, maar hoe begin je zoiets? Ga je gelijk met je tong naarbinnen zeg maar of wacht je even. Of laat je hem hiermee beginnnen en hoe? Ik vind het allemaal maar moeilijk nog. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 December 2019, 11:22

Bekijk origineel

3 reacties

Hey Fleur2003

 

Naar mijn vermoeden wijzen dit soort dingen zich vanzelf uit, wanneer het gepaste moment daar is. Het zou zeker kunnen dat de eerste keer tongzoenen een beetje ongemakkelijk en onhandig wordt, maar dat worden enkel grappige herinneringen om later op terug te kijken. Bespreek je onzekerheden zo gewenst met je vriend, zodat hij hier rekening mee kan houden. 

 

Groetjes

Kenshin

hee, gister heb ik mijn eerste tongzoen gehad. het ging zo:

 

we lagen wat films te kijken

ik gaf hem een kus 

hij wou mij zoenen

maar toen was er een probleempje, aangezien we lagen, botsten onze neuzen steeds tegen elkaar, en lukte het dus niet. uiteindelijk is het wel gelukt, en het ging best goed. 

dus mijn advies, let erop dat je het niet liggend doet, want dan komen jullie monden nauwelijks tegen elkaar aan. en probeer gewoon wat en kijk of hij het lekker vindt. xx

Hallo Fleur2003 :)

Ik denk dat je het best rustig kunt beginnen en daarna opbouwen qua beweging van de tong, niet dat je zijn tong er totaal in de knoop legt door het te hard te doen. Ik heb persoonlijk nog nooit gezoend.

-Dr8gon99

Reageer