Vraag

Eerste ontmoeting met mijn vriendin

  • 15 December 2022
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Badge +1

Hoi allemaal, komend weekend heb ik de eerste ontmoeting met mijn vriendin. Ik heb nu meer dan een maand een relatie met haar, en zaterdag tot zondag komt ze bij me logeren.

Ik heb er natuurlijk heel veel zin in, maar ik ben ook best zenuwachtig enzo. Hebben jullie misschien tips voor het weekend? Dingen die ik sowieso wel en niet moet doen? En wat moet ik doen en hoe moet ik me gedragen op het moment dat we elkaar voor het eerst zien?

Bedankt alvast, en als er vragen zijn hoor ik ze wel :)


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Gewoon jezelf zijn. Klinkt simpel maar dat is wel het beste. Ga op je gevoel af en dan komt het wel goed. Verder misschien iets leuks gaan doen? Bioscoop of zo.   Veel plezier

Badge +1

@tim16 Dankjewel, goeie tips :)

maar helaas gaat het niet meer door… Haar ouders vertrouwen me namelijk niet en zij mag eigenlijk geen contact met mij. Daar luistert ze natuurlijk niet naar maar het maakt het wel lastig. Ze heeft al heel veel geprobeerd, maar niks wilt werken.

Heb jij of iemand anders misschien een idee hoe zij/wij haar ouders toch kunnen overhalen om mij een kans te geven zodat we “fatsoenlijk” een relatie kunnen hebben? En gewoon kunnen afspreken? Want dit maakt het allemaal wel moeilijk..

Reageer