Hoi,
Ik heb een paar jaar geleden een jongen ontmoet op vakantie. Een maandje geleden, had hij mij een dm gestuurd op Instagram dat hij mij herkende. Ik heb zijn nummer nu ook en laatst vertelde hij dat hij een crush op me had die vakantie (nou dacht ik dat al, door de dingen die hij tegen mij zei). Ik vind hem ook leuk en we hebben dus afgesproken (nou woont hij best ver weg). Hij komt helemaal met het OV naar mij toe, super lief. Maar ik ben zo bang dat onze ontmoeting heel ongemakkelijk gaat worden, want hoe moet ik reageren en hoe zou hij reageren (ik wacht hem op bij de halte vlakbij mijn huis)?
Hebben jullie tips ofzo?
Dankjewel!
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Ben ik nog op tijd? Glimlach, sta recht, wees blij, knuffel hem, kus hem en wandel samen naar jullie bestemming, met een grote omweg. Hij is heel blij dat je op hem wacht.
Zeg dat je het lief vindt dat hij met het openbaar vervoer naar je toeging.
Groetjes,
Geen_Naam
Ben ik nog op tijd? Glimlach, sta recht, wees blij, knuffel hem, kus hem en wandel samen naar jullie bestemming, met een grote omweg. Hij is heel blij dat je op hem wacht.
Zeg dat je het lief vindt dat hij met het openbaar vervoer naar je toeging.
Groetjes,
Geen_Naam
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.