Vraag

Eerste keer zoenen?

  • 4 December 2018
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo lieve forumleden,

ik heb nu 3/4 maanden een vriendin,
nu geven we elkaar wel ‘kusjes’ maar eigenlijk ben ik wel klaar om een stapje verder te gaan (zoenen dus)
Maar ik ben bang dat als ik een keer bij haar ben en ik wil haar zoenen dat ze me dan wegduwt uit spanning (Btw vgm is zij er ook klaar voor)
kunnen jullie mij helpen? Ik ben bijna 14 btw😂

xx Anoniempje0320

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey (lief forumlid),

Ik denk dat je niet zoveel hulp nodig hebt. Je hoeft enkel je ‘angst’ opzij te schuiven en een poging te wagen (klinkt misschien makkelijker dan dat het voor je is). Zeker als je denkt dat zij er ook klaar voor is heb je weinig te vrezen. En dan nog, mocht ze je nou wel wegduwen door spanning of om wat voor reden dan ook, who cares; die kans is nou eenmaal aanwezig. Dat is echt geen ramp en daar komen jullie dan ongetwijfeld prima uit. Je kunt er ook voor kiezen om het steeds uit te stellen, maar ik weet niet of dat nou je beste keus is. Je weet niet precies hoe ze zal reageren, maar niet geschoten is altijd mis..

Mocht je je zoenkennis ook wat willen opfrissen verwijs ik je graag naar de website van Sense.

Veel zoenplezier in ieder geval.

Zou je ooit willen laten weten of het er van gekomen is of hoe het gelopen is? (Voel je niet verplicht)
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Heel erg bedankt! Zal me vast helpen en ik laat nog wel weten!

Reageer