Skip to main content

eerste keer afspreken met meisje

• May 9, 2026
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een paar dagen geleden een meisje toegevoegd op snapchat, ze zag er wel een beetje emo uit daardoor wist ik wel dat ik haar niet kende. Ze voegde me uiteindelijk terug en toen zijn we best veel gaan chatten. Ze vroeg mij uit het niets ineens hoelang ik was. Ik ben 189 cm dus dat zij ik ook. Maar zij is dus maar 156cm. Dat verbaasde me wel eerst maar ik vind het eigenlijk best schattig. Ze vroeg de eerste dag al of ik mee kwam naar een bar. Ik zij toen dat ik niet kan omdat ik nog examens had maar dat ik in het weekend wel kan. De volgende dag vroeg ze aan mij of ik mee kwam naar de bar vandaag. Ik zij toen dat ik wel wou maar wel iemand meenam als dat oke was. Ze zij toen dat het goed was. Ik wou haar de volgende dag vragen hoelaat we gingen. Ze zij toen dat haar vriendinnen naar de bioscoop gingen en dat haar andere vriendin dan niet wou komen. Ik vond dat heel jammer want ik wou haar wel leren kennen en ik ben wel best wel opzoek naar een vriendin.  Die avond vroeg ik haar uiteindelijk toch of ze misschien iets wou doen de volgende dag. Ze zij: jij en ik? Ik zij ja als je wil. Toen zij ze isg. Ze had er heel veel zin in zij ze. De volgende dag vroeg ze of we naar een feestje wouden gaan. Ik vond het wel leuk dus ik dacht prima. Maar toen zij ze later dat het feestje blijkbaar invite only was en dat we dus een andere keer gingen afspreken. Toen zij ik dat ik dat wel jammer vond en of ze niet daarvoor nog kon. Toen zij ze dat ze gewoon niet naar dat feestje gaat en met mij iets wil doen. We gingen afspreken in de stad. Ik moest best ver fietsen daarvoor. Ik was echt heel erg zenuwachtig en ik was ook erg bang dat ze gewoon niet zou komen omdat ik haar niet eens kende. Ze kwam uiteindelijk een kwartier te laat waardoor ik echt dacht dat ze niet meer zou komen. Maar ze kwam uiteindelijk toch. We zijn toen naar een bar gegaan en gingen een jointje roken. Ik dacht dat ze dat wel vaker deed en dat ze daar wel mee om kon gaan. Maar ze had dus direct te veel gedaan ookal had ik niet een sterke gedraaid. Ze was helemaal niet aanspreekbaar meer en ze ging ook kotsen. Haar zusje kwam uiteindelijk om te helpen. Toen kwam nog een vriendin en een vriend van hun. Het werd erg gezellig maar zij voelde zich pas na 1,5 uur weer beter. Ik had door haar chats echt het gevoel alsof ze graag een vriendje wil en dat ze mij wel leuk vind. Ik vind haar echt super leuk en ik zou echt vaker iets met haar willen doen. Maar ik ben echt bang dat ze zich heel erg schaamt en dat ze niet nog een keer wil afspreken. Ik merkte aan het begin dag zij ook erg zenuwachtig was omdat ze best vaak niet uit haar woorden kwam. En ik merkte ook dat ze echt haar best had gedaan voor haar outfit, daarom dacht ik wel dat ze me misschien leuk vind. 

Ik hoor graag wat advies of wat ik beter kan doen.

Alvast bedanktttt

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 10, 2026

Het is de volgende dag en ze heeft me vanmiddag verwijderd op snapchat en discord. Ik ben echt heel verdrietig omdat ik echt niet snap wat ik verkeerd heb gedaan. We hadden het gewoon leuk dacht ik. Ik vroeg haar vanochtend hoe het gaat en of ze niet in de problemen is gekomen door de joint. Ze heeft niet gereageerd en me verwijderd. Ik heb die andere jongen nog gevraagd of hij iets wist daarover. Hij heeft toen haar vriendin gevraagd en ze weet van niks. Hij vind het ook echt raar. Ik ben al jaren opzoek naar een vriendin en geloofde echt dat het nu zou lukken. Ik vond haar zo lief en schattig en nu doet ze dit. Ik wil het liefst dat ze tenminste zegt wat ik verkeerd heb gedaan want ik snap het echt niet. Weet iemand misschien waarom ze dit zou doen?