Eerste echte vakantieliefde ontmoet, alleen hij weet het nog niet


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Een paar dagen geleden was ik met mijn tweelingbroertje op het vliegveld om op vakantie te gaan. We vlogen alleen en gingen op het vliegveld nog even een hamburger eten. Tegenover ons zat een jongen van een jaar of 15 en die zat steeds naar ons te kijken en als ik of mijn broertje naar hem keek, keek hij weg. Hij heeft cool haar, beetje lang bovenop net als ons en hele mooie groenige ogen en een knap koppie en goeie body. Maar ja, hij was met zn familie en je gaat ook niet zomaar tegen hem praten, dus ja, dan maar vergeten dachten we. Mn broertje had m wel al stiekem gefilmd. Wat later gingen we daar weg en naar incheckbalie en hij liep ook die kant op en bleef steeds naar ons kijken en wij naar hem en daarom knalde ik tegen een bagagekarretje met mn scheen en viel er overheen. Dat deed best pijn en die jongen kwam gelijk naar me toe om te helpen en vroeg of ik gekwetst was. Hij sprak Vlaams en das al schattig op zichzelf. Hij deed de broekspijp van mn jogging omhoog tot mn knie omdat die langs mn been een beetje bloed zag druppen. Gelukkig had ik pleisters in m’n koffer en hij had die er op geplakt. We hebben elkaar dus al aangeraakt en ik werd helemaal warm van binnen 😳 Hij was echt heel aardig. We gingen toen verder lopen naar de balie en hij had mijn koffer een eindje meegenomen. Ik had hem bedankt en toen ging hij verder met z’n familie. Ik wilde wel zn whatsapp ofzo vragen maar durfde niet. Hij had alleen gezegd dat hij Luca heet. Wij dus alleen verder en beetje balen over die leuke jongen, maar ja, wat moet je, we hadden iig een filmpje van hem. Uiteindelijk wij het vliegtuig in en toen we onderweg waren moest ik plassen en ging naar de wc. Toen ik terugliep naar mn broertje hoorde ik iemand “hoi hoe gaat het nu” zeggen. Dat was die jongen, hij zat bij een raampje dus kon niet zo makkelijk met hem praten en ik zei “wel goed, dankzij jouw hulp” en we lachten naar elkaar en ik ging weer zitten. Toen ik vertelde kreeg ik op mn kop van mn broertje, van je had zn telefoonnummer moeten vragen en zo, maar dat ging niet zei ik. Wij de hele vlucht beetje balen. Maar bij het uitstappen had hij op ons gewacht en liep met ons mee naar de aankomst en hebben we gelukkig toch snel onze nummers uitgewisseld. Zn ouders riepen hem en we hadden geen tijd meer. Enige wat we nog weten is dat hij ongeveer 2-3 km van ons vandaan moet zitten. Wat nu? Zal ik gelijk bellen, maar dat komt zo desperate over of wachten tot hij belt? Of bij zn appartement (weten wel het complex niet het huisnummer) rond gaan fietsen zodat we hem toevallig weer zien? Of langs het strand zoeken? We weten ook niet of hij op jongens valt. Zijn ouders leken me niet zo aardig, die waren beetje kortaf en gestresst. Oh ja, we vinden hem allebei leuk, maar mijn broertje en ik zijn goed in delen. Wat moeten we nu doen?

M&M’s

219 reacties

App hem!! Vraag of je kan afspreken met hem. Ergens een drankje doen. Zo hou je contact met hem. En als je terug in nederland bent en hij in belgie kan je nog steeds contact houden met hem.
heeey Sem15,

leuk dat je reageert, je bent in het echt vast ook heel leuk :)
We hebben meestal wel praatjes maar als het er op aan komt durven we niet zo veel, mn broer al helemaal niet. Het is trouwens die jongen die dat over die condooms op het vliegveld erbij was. dat staat in mijn topic over alleen vliegen. Bij die controle en zn ouders hoorden dat ook en die keken beetje raar naar ons. Dus denk hij sws niet met ons mag van zn ouders.
Maar we hebben selfie gemaakt van ons in zwembroek en gevraagd of die met ons in de jacuzzi wil. En daar hebben we nu al spijt van, want das niet echt handig denk ik. Beetje te seksueel of niet? Wat moeten we nu? Iets anders erbij appen want kan dat verstuurde berichtje niet meer weg halen. Hij heeft hem nog niet ontvangen. Hij zal wel geen wifi hebben waar ie nu is. Wat nu?
Ach maakt niks uit dat je da5 gestuurd hebt. Iemand moet de eerste stap zettem? het is echt niet seksueel. Je vind hem gewoon leuk en wil hem beter leren kennen!
maar we hebben van die kleine speedo's aan en dan zie je van alles. Is dat niet seksueel dan, want meeste jongens hebben van die zwemshorts aan. We zien er wel goed uit met spieren en buikje en lekker bruin enzo (7 jaar op zwemmen gezetten en doen veel sport en dansen). Wel leuk dat je zo snel reageert
Nee met speedo's aan is dat helemaal niet seksueel. Iedereen draagt wat die zelf fijn en leuk vind. Jullue vinden speedo's fijn. De andere weer zwemshorts
Ja is waar. Liefste hebben we niks aan, want gaan vaak naar het naaktstrand, maar dat mag hier niet, dus daarom hebben we nu kleine zwembroekjes, anders zijn we straks op die plekken zo wit als we van die shorts dragen. Je ziet onze bobbel best wel goed, want we hebben redelijk grote slappe. Misschien vind hij dat wel leuk
Nou ja we gaan maar afwachten. We gaan nu op de fiets naar het strand met die Duitse vrienden van ons die in ons appartement zitten. Spreek je later weer
Oke veel plezier!! En tot later
Hi allemaal,

hij heeft terug ge-appt, maar durft zijn ouders niet te vragen of ie mag komen. We moeten denk ik eerst die ouders een beetje beter leren kennen zodat die zien dat we gewoon leuke jongens zijn, maar hoe doen we dat. Ik kan toch niet ineens naar hun appartement gaan. Vanavond zijn ze niet thuis want dan gaan ze rondje lopen op de boulevard en daar ergens wat drinken. Tips?

M&M's
Hi

even een update. Ben gisteravond met mijn tweelingbroertje en 2 vrienden hele avond over de boulevard gaan lopen en we hebben hem niet gezien. Ik durf ook niet zo goed weer te appen na gisteren met die foto. Vanmorgen zijn we met ons 4-en naar zijn appartement wezen kijken op de fiets, maar kunnen het complex niet op en weten niet in welk huisje hij zit.

Willen jullie ons alsjeblieft helpen wat we nog kunnen doen. Als je het moeilijk vindt dat we homo zijn doe dan net of je een meisje helpt die een jongen wil ontmoeten of omgekeerd.Voor gay jongens is volgens mij zelfde om afspraakje te maken toch?
Wij (tweelingbroertje en ik) zijn echt verliefd op hem. Please. We gaan jullie huggen voor goede ideeën of je krijgt een stoere boks of high five whatever je wilt :P

M&M's
Ik zou gewoon appen! Wat heb je te verliezen? Spannend toch? ;)
Xx
C.
Hi Char8617,

bedankt voor je reactie, maar weet je wat ik beste kan zeggen of vragen dan, want gisteren was ik zo impulsief (nou ja ben ik altijd wel) en dan had ik niet goed nagedacht en met die foto was niet zo handig om te sturen naar een jongen die we eigenlijk nog niet kennen.
Mijn broer zegt alleen maar wat ik niet moet doen en komt zelf ook niet met een goed idee, maar we willen die jongen graag zien en dan wordt het misschien makkelijker hoop ik. We hadden zopas weer bij zijn appartement gefietst maar ja, niks gezien natuurlijk.
Ja, vindt het wel spannend, hij is kapot knap en aardig. Weet je nog iets voor ons om te appen?
Moeilijk...
Ehmm misschien iets van "We hebben je toch niet bang gemaakt, hè? Niet nu al ;)" of iets anders lichtelijk sarcastisch.
Xx
C.
@Char8617,

ja zou kunnen, maar hij is niet zo'n prater denken we en weet niet hoe die daar op reageert. Wij vinden het ook moeilijk, maar zijn heeel erg superrr blij dat jij met ons meedenkt. Zijn ouders zijn denk ik beetje moeilijk, maar die kennen we ook niet natuurlijk.

We zouden hem eigenlijk het liefst soort van per ongeluk ergens tegenkomen. Dat hij ergens is en dat wij daar toevallig ook zijn, maar ja, hoe kan je dat regelen? Ergens waar ook andere mensen zijn en dat het niet gek is dat wij er zijn, zeg maar. Hij mag het wel weten, maar zijn ouders moet het op toeval lijken, zoiets, maar hoe? Weet jij of iemand anders iets?
O ja, we zijn in Zuid Frankrijk op vakantie, dus dan weet je dat
Maar appen jullie veel?
We hebben maar 2 appjes gestuurd en 1 ontvangen, dus 1. die foto en gevraagd of die met ons in de jacuzzi wil, 2. dat ie zn ouders niet durfde te vragen of het mocht en dat ie 's avonds naar de boulevard ging en 3 toen hadden wij "ok" gestuurd, dus ja niet echt veel. Maar we willen hem zien haha. We doen wel stoer enzo, maar zijn beetje "suckers for love", vind je ook niet 🙂
Ik weet niet of jullie dit willen horen maar het is best wel cute xD Maar ik denk dat het echt niet awkward ofz zou zijn om hem nog een x te appen.... maarja wat hè? xD pfff moeilijk moeilijk moeilijk
Haha ja mensen zeggen dat wel eens vaker dat we cute zijn haha
Wij vinden jou ook wel aardig dat je ons zo goed probeert te helpen :)
We zijn al niet handig met meisjes en nou lukt het met jongens ook al niet, maar we willen wel graag.
Kunnen we vragen waar hij morgen naar toe gaat en hoe dan of is dat gek?
Ik zou dat gewoon doen! Ik bedoel... als je nu niks doet is het straks misschien te laat. Ik zou het niet vreemd vinden als het bij mij zou gebeuren en ik zpu het zelf ook zeker doen.. maar ik ben dan ook niet de meest verlegen xD bepaald niet. Ik zou zeggen doen.
Xx
C.
Ja je hebt natuurlijk wel gelijk, dat moeten we niet hebben dat hij straks weg is. We willen zo snel mogelijk, zo dicht mogelijk bij hem zijn. Ik had hem al aangeraakt op het vliegveld toen hij voor me op de grond zat met die pleister op mijn been te plakken had ik soort van per ongeluk express met mijn hand op zijn schouder gesteund en dat voelde wel lekker. Ik wil meer van hem haha. Daar dromen we dus al 4 dagen over. Die Duitse vrienden van ons plagen ons er steeds mee en lachen ons uit, maar ik denk dat ze gewoon jaloers zijn 😛. Nou ja, ze zijn wel aardig want ze gaan steeds mee op zoektocht.
Ik ga zo dan toch maar een appje sturen. Hoop niet dat we hem wakker maken of dat ie dan niet erg vindt. Ik ga vragen of hij morgen naar het strand gaat en welk strand dan, dan kunnen wij daar met ons 4-en ook naartoe en hem (zogenaamd per ongeluk voor zijn ouders) tegenkomen. Hoop dat het lukt, maar laat wel wat horen op het forum
Als iemand nog goede ideeën heeft zijn die altijd welkom. Dankjewel @Char8617, ik ga zo appje sturen. Zal ik het doen zoals ik hierboven zeg. Sorry dat ik zo onzeker ben, maar wil het goed doen, snappie
Heyy tuurlijk is logisch! En ik heb nog een knuffel te goed 😉 beloofd is beloofd. Maar een highfive is ook okay xD
@Char8617,

ok ik ga zo appje versturen en we gaan je samen heel erg knuffelen, grouphug haha als je dat goed vindt, tis wel virtueel want kan niet anders sorry
We zijn stik nerveus en we weten ook nog niet of ie jongens wel leuk vindt, maar als we maar bij hem zijn dan zijn al helemaal blij
Jij helpt ons echt goed
Okay appje is verstuurd, no way back, dus spannend, update volgt als ik meer weet
Ik ben nieuwsgierig! En aanbod aanvaard, virtuele grouphug
Hij heeft terug geappt en mijn broertje is nog met hem aan het appen. Hij zegt dat hij het wel leuk vindt om een keertje met ons naar het strand te gaan, maar zijn vader houdt niet van zand, zucht…. Die zit liever bij het zwembad bij het appartementencomplex. Ja dat hebben wij weer.
Okay laatste nieuws hij is van de week alleen met zijn zusje al naar het strand geweest, want dat is vlakbij zegt ie, maar dat complex waar wij geweest zijn is veel verder van het strand, dus we snappen het niet. Hij gaat nu het adres sturen, tenminste als die een straatnaambordje kan vinden. Hij loopt nou buiten. Ik ga zo wel verder update sturen
Okay, hij heeft het adres gegeven en we weten precies waar het is en weten ook zijn appartement. Het is dus heel ergens anders dan waar wij naar hem gezocht hebben haha. We kennen het hier best wel goed omdat we hier als sinds onze geboorte komen, dus das wel mazzel. We hebben afgesproken voor morgenochtend 10.30-11-00, alleen weet hij niet zeker of hij naar het strand mag en anders is hij bij het zwembad van de appartementen. Pfff, wij zijn in feeststemming yeah. We hebben een afspraakje!!!
Nou nog verder zien hoe het gaat. Denk dat we niet veel kunnen slapen. Hij had ook nog een foto gestuurd van vanmiddag bij het zwembad, das wel een goed teken toch? Hij is echt knap in zijn zwembroek, maar hij mag nog wel ff in de zon, hij is best wel wit haha ls hij straks tussen ons in ligt zijn we net duo penotti 😉 😃 :)
Ik ga naar die foto kijken totdat ik in slaap val, denk ik en van hem dromen
Ik ga nog wel updaten als we nieuws hebben over HEM. OMG we hebben een afspraakje!!! Sorry ben beetje hyper

Reageer