Vraag

Eerste date met een meisje als meisje, help!!!

  • 9 April 2024
  • 0 reacties
  • 27 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi! Meisje 14 jaar, andere meisje is net 15 jaar. 

ik heb laatst verteld aan een meisje die ik leuk vind romantisch, dat ik haar leuk vind. Vrienden van ons waren ons al aan het koppelen en ik had eigenlijk wel het idee dat ik en het meisje wel iets zouden kunnen worden als ik gewoon mijn gevoelens deed uiten, en dat deed ik :D

Zei zij tegen mij dat ze ook erover heeft nagedacht om verkering met mij te hebben en dat ze dat wel graag zou willen, het enige ding is, ik en het meisje hebben allebei geen ervaring als het gaan om verkering, iemand leuk vinden etc. Daarom is het voor ons, vooral voor haar, erg spannend om bijvoorbeeld gelijk al verkering te nemen, daarom hebben wij besloten dat wij dit samen verder gaan uitzoeken, rustig aan, dit betekent dat we zeg maar tussen vriendschap en verkering zitten, in de ontdekkingfase zeg maar. Zij stelde voor om als date naar de film te gaan (dit gaat gebeuren over 4 dagen), in de avond. Ik heb hier erg veel zin in en zij ook. 

Het enige waar ik bang voor ben is dat uiteindelijk ze mij tóch niet leuk vind op een romantische manier, en dat het zo onze vriendschap verbreekt. Ik ben erg verliefd op haar en ik weet dat zij mij ook op een andere manier dan vriendschap leuk vindt, alleen ze kan haar gevoelens nog niet helemaal peilen. Daar is niks mis mee, alleen ik ben gespannen hoe dit verder gaat.  Ze zegt zelf dat ze dit ook graag wilt laten werken, maar het nog lastig is, vooral zo’n eerste keer. Ze zit bij mij in de klas dus gelukkig kunnen we het er wel vaak over hebben enzo, het is gelukkig ook totaal niet awkward dus ik ben ook niet gespannen voor onze film date, vooral gewoon benieuwd hoe dit gaat aflopen en of het inderdaad iets wordt uiteindelijk, of (helaas voor mij) alleen vriendschap.

 

Hebben jullie enige tips voor mij/ of hebben jullie iets soortgelijks meegemaakt?


0 reacties

Geen reactie

Reageer