Vraag

eenzaam

  • 29 March 2020
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heee

met school ben ik op wintersport geweest. Het was echt de beste week van mijn leven. Toen we naar 5 dagen weer terug gingen voelde ik me echt verschrikkelijk. Het was zo gezellig met vrienden en crewmembers (zij leerden ons snowboarden en zaten ook samen met ons in een huis, dus we waren echt 24/7 met hun) dat ik me thuis echt alleen voelde. Ik mis iedereen nu echt zo erg en wil echt terug maar dat gaan natuurlijk niet. 
De crewmembers waren ook zo lief dus ik vond het afscheid ook echt verschrikkelijk. Het liefst had ik daar gebleven haha.

iemand tips, want ik denk steeds terug aan wintersport en voel me echt beetje alleen.


1 reactie

Hee esther, 

Als je telefoonnummers hebt gewoon blijven appen. Facetime helpt natuurlijk ook, dan kun je ze ook nog blijven zien. Ook heb je van die online sites waarmee je spelletjes kunt spelen, scribble.io bijvoorbeeld.  

Anders probeer afleiding te zoeken met de mensen die je nu om je heen hebt, of ga iets leuks doen netflix kijken, schilderen, bakken en wandeling maken, gwn bezig blijven. 

Ik hoop dat je hier iets aan had!

Reageer