Vraag

Een zwem date probleempje

  • 7 August 2018
  • 4 reacties
  • 445 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus ik ga morgen op date met een jongens maar ik heb een bikini gekocht ma de voorkant blijkt te groot te zijn dus ik voel me er niet zo zeker in en ik heb ook geen tijd meer om een nieuwe bikini te kopen en een badpak of andere bikini heb ik niet in huis dus ik weet niet echt wat ik moet doen

4 reacties

Mieschien aan u vriendin vragen of zij 1tje heeft om te lenen of ga nog smorgens even snel naar de winkel gaan voor je naar de date gaat heel veel suc6 nog
Mieschien aan u vriendin vragen of zij 1tje heeft om te lenen of ga nog smorgens even snel naar de winkel gaan voor je naar de date gaat heel veel suc6 nog ja dat wou ik doen maar ik heb een grotere maat dan haar en wij vertrekken smorgens zodus ik kan niet meer naar de winkel gaan...
Hoi

Misschien is dit een overbodige vraag, maar heb je al geprobeerd de band rond je middel en / of schouderbandjes aan te passen?

Als je bikinitop schouderbandjes heeft die je eraf kan halen, maakt het misschien een verschil als je ze op je rug kruist, in plaats van ze evenwijdig te dragen. Dat geeft je bikinitop misschien een net iets andere vorm. Snap je wat ik bedoel? Dat de bandjes over je rug gekruist lopen, in plaats van evenwijdig van elkaar?

Je zou vullingen in je bikinitop kunnen stoppen, maar test even of die niet te oncomfortabel zitten. Het zou vervelend zijn als je date verpest wordt door irritante vullingen die niet op hun plaats blijven zitten.

Groetjes
x
Je kan de stof van het bandje door knippen en korte aan elkaar maaken ik denk dat dat de enige oplossing is zie je wel zitten maar als je redelijk lang haar hebt gewoon los doen en het valt echt niet erg op (ik spreek uit ervaring niks past ooit om mijn midel?)

Suc6❤️

Reageer