Vraag

een vriendje

  • 15 January 2020
  • 8 reacties
  • 170 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar oud en ik wil graag een vriend waar moet ik op zoeken of kijken?


8 reacties

Badge

wil je anders op insta dm?

wil je anders op insta dm?

 

Zal ik je even helpen herinneren wat de Kindertelefoon eergisteren ook al tegen je heeft gezegd?

Namelijk dat je geen contactgegevens mag delen hier op het forum, zie https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/hoe-krijg-ik-meisjes-zover-dat-ze-hun-sokken-uit-doen-45329#post339676

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +1

Je kan wat meer met jongens in je buurt omgaan en ze een kans geven, meer opties zijn er helaas niet als 14-jarige :) .

Hoi,

Ik zou misschien gewoon een beetje rondkijken op je school en wachten tot je verloefd wordt.

Zeker op de middelbare school zijn jongens net zoals ik erg gevleid(schrijf ik het goed?) Als een meisje tegen hun praat. 

 

Succes, LieverNiet:)

Reputatie 3
Badge +3

Geduld is een schone zaak, schat. Wacht op de juiste gast en neem niet zomaar met de eerste de beste gast.

Heyy

Soms heb ik ook wel nood aan een beetje liefde maar tenslotte ben je nog paar 14, misschien moet je niet echt om zoek gaan naar iemand maar gewoon wachten tot je iemand tegenkomt die je leuk vindt. Denk namelijk dat dat soort van natuurlijker is dan als je ernaar zoekt, begrijp je?

Succes ermee!

Badge

Miss in de stad

Badge +1

op de app wint dit is een soort van Tinder ( origineel niet zo bedoelt) voor jongeren. Het is wel gelinkt aan je Snapchat en je kan ook alleen via daar contact hebben. ben nu al een tijdje met een jongen aan het praten die ik leuk vindt via link :)

Reageer