Een vriendin van mij, B

  • 17 February 2019
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een vriendin van me, B, had dus een lange relatie met ene J. De relatie liep best vlot tussen die twee, gewone tortelduifjes, zoenen op het schoolplein, neuken achter het schuurtje, vingeren tijdens de klas. Het gewone.

Maar toen ging er iets mis, B werd verliefd op een vriend van een kennis. Zijn naam is L, en het is HONESTLY een schattebout. Hij is een echte heer, en niet zo opdringerig als J.

B maakte het uit met J, en een week daarna had ze een vurige relatie met L. De vlammen der liefde vlogen door het dak, en een geur van nieuwe romance zweefde door de atmosfeer.
Iedereen was blij voor ze, behalve J.
J begon zichzelf te snijden, nam afstand van zijn vrienden en creëerde een psyiseksuele haat voor B en L. Voor alles kreeg B de schuld, en niets hielp J tegen zijn narcotische verslaving aan zelfverwonding en one-night stands.

Iedereen heeft hen gesproken en het is voor geen ene meter opgeschoten. Ik dacht dat ik hem tough love zou kunnen geven??¿¿ Zou dit mij helpen?

1 reactie

….
Ik moet even alles op een rijtje zetten.
a/b/c/d/e/f/g/h/I/j/k...
________________________________________________-
Maar goed,
Ik kan me voorstellen dat "J" overstuurd is geraakt door 'het einde van de relatie'.
Hij heeft in mijn ogen hulp nodig van een deskundige.
Als hij bij jou op school zit raad ik aan om naar een vertrouwens persoon te gaan en het daar uitlegt.
Anders kan het slecht aflopen voor 'J'.
Ik wens je veel succes.
Groetjes,
JeremyPrive

Reageer