Skip to main content
Vraag

Een ‘vriend’ online heeft aan mij verkering gevraagd maar ik wil het niet.

• January 30, 2026
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Linax
Forum|alt.badge.img+1

Heyy!

Een soort van vriend heeft gezegd dat hij vk met mij wil, maar ik wil dat dus echt niet, ik wil namelijk geen online relaties en ik ben ook nog maar 14 dus jaa ik wil eig gwn nog ‘genieten’ van mijn vrije leven zonder een vriendje. En ik voel ook niks voor hem, hij is wel denk ik even oud als mij, want dat zie je best wel goed aan zijn schrijfstijl en de manier waarop hij woorden afkort en zo!

Maar ik had dus gezegd dat ik niks voor hem voelde (op een superaardige manier) en toen skipte hij mij gwn, en heeft hij mij verwijderd. Nu stuurt hij weer een vriendschapsverzoek, of hoe je dat ook noemtt, maar ik weet niet of ik hem wil aannemen, ik vind het namelijk heel ongemakkelijk maar ik wil hem ook weer niet kwetsen!

3 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 30, 2026

Hoi,

Dat is geen goede vriend. Vrienden vinden het niet erg als een meisje hun afwijst en blijven daarna vrienden met haar. Wat je doet is goed: naar je gevoel luisteren en niet een random relatie willen. Doe wat jouw gevoel zegt.

Groetjes,

ghast

ik93
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 1, 2026

Hoi,

ik vermoed dat zijn gevoelens even het roer overnamen en hij je daardoor heeft verwijderd. Wellicht kun je hem terug voegen en hem uithoren? Maar dat ligt echt aan of je daar behoefte aan hebt. Je kent hem ook niet echt goed vermoed ik, aangezien je niet weet hoe oud hij is.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 15, 2026

Hey, ik zou als je gwn gezelig wilt appen hem weer terug voegen maar kijk wel uit. die persoon kan altijd heel iemand anders zijn dan dat je denkt. zeker omdat je de leeftijd niet weet. denk dat je het goed gedaan hebt om hem af te wijzen want online relaties kunnen leuk zijn maar ook heel erg mis gaan. veel succes

groetjess