Een vraag naar alle meiden op dit forum

  • 14 June 2017
  • 6 reacties
  • 351 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen, ik had een vraag aan alle meiden op dit forum. Meestal in de moderne samenleving wordt er vanuit gegaan dat jongens de eerste move moeten doen, ik hoor ook vaak van meisjes dat de meiden zelf dit zelf liever niet doen. De meeste jongens hebben een paar meiden in hun hoofd waarvan ze denken van: "Als die me uitvraagt, zeg ik ja!". Mijn eerste vraag is dan ook of jullie meiden er ook zo over denken (dat jullie ja zouden zeggen bij een paar jongens).

Ik heb nog één vraagje. Als een jongen die wel echt leuk is (maar hij niet je crush is) je vraagt, zou je dan ja zeggen?

Fijne dag nog!

6 reacties

ik zou zeker ja zeggen! ik als meisje zijnde vind het leuk om dan mensen beter te leren kennen en dan te weten dat ze mogelijk mijn ware liefde kunnen zijn. en het is nooit verkeerd om ja te zeggen tegen een jongen :)
als ik jou was zou ik direct een mooie plek vinden om op date te kunnen en haar direct aanspreken en vragen :)
ik weet zeker dat ze bij jou ja gaat zeggen!
meisjes (ik in ieder geval) zeggen niet snel nee tegen een jongen 🙂
Ik vind dat meisjes ook prima de eerste stap kunnen zetten, het is meer dat ik dan bang ben dat die jongen dat raar vindt. En ja, ik heb wel mensen waar ik ja tegen zou zeggen als ze me mee uit vragen. En of ik ja zou zeggen tegen een jongen die wel echt leuk is? Ja natuurlijk, ik kan nogal snel echt heel verliefd worden als ik weet (of denk, helaas) dat die persoon mij leuk vindt.
Zelf vind ik het leuk als een jongen op mij afstapt omdat hij dan laat zien dat hij zelfverzekerd is en ik heb zelf iemand nodig die dat is. Ik weet niet of ik ja zou zeggen want het ligt er echt aan wie het is.
Jongen of meisje, als je zelf vind dat je er klaar voor bent dan kan je de eerste stap zetten. En let op met wat je doet en zegt tegen die jongen. Je kan er mee uitgaan maar als je niks voor hem voelt, zeg hem het. Want anders krijgt hij een verkeerd signaal.

Gr. Het Anonieme Meisje x
Badge
Als je hem niet leuk vind zou ik het niet doen maar het is je eigen keuze iedereen heeft er ook een andere mening over maar ik zou gewoon lekker doen wat jij wilt
Ik heb nu een crush op een jongen en onze VRIENDEN proberen te zorgen dat de 1e mores komen, maar er zijn wel andere leuke jongens. Ik denk dat ik een andere jongen niet zou afwijzen, maar dat ik ook niet lang gelukkig zou zijn met die jongen.dames volgen hun hart. Laten we t daarop houden

Reageer