Vraag

Een lat-relatie uitmaken

  • 3 March 2019
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal
ik heb al 8 mnd een lat-relatie met een hele lieve jongen. Ik heb alleen een probleem ik vind hem niet meer zo leuk. We zijn net aan het experimenteren geweest met vingeren en aftrekken maar hij wou ook beffen en pijpen. Ik ben daar niet klaar voor ik ben fcking onzeker over mn lichaam, ik heb ws ook depressie en ben altijd al heel gevoelig geweest. En hij bleef maar doorvragen waarom niet. Het is 2 uur met de trein om naar hem toe te gaan maar ik vraag me steeds vaker af of het wel de moeite is. Ik schaam ne er heel erg voor dat ik het wil uitmaken met zon lieve jongen maar een van de grootste redenen dat ik het aanlaat is omdat ik goede vrienden ben met zn stiefbroer, ben niet verliefd op hem, en wil wel gwn nog contact houden met allebei. Ik zit zo in de stress maar ik voel me vies en schaam me omdat ik hem me heb laten aanraken. Het voelt gwn niet goed.

Plss help ik weet niet wat ik moet

ik weet ook niet hoe ik het dan zou moeten uitmaken. Ik vind het gek om dat te doen als ik weg ga naar huis en om hem dan zo achter te laten. Maar via videobellen komt ook zo gemeen over.
Maar ik ben heel onzeker dus ik durf het eigenlijk niet uit te maken omdat ik bang ben dat hij oordeelt. En als ik het heb uitgemaakt ga ik me schuldig voelen omdat ik zijn gevoelens heb gekwetst. En ik wil hem eigenlijk niet kwijt omdat ik alleen van hem weet dat hij echt van me houd maar ik kan dit niet langer volhouden. Maar ik weet eigenlijk ook niet of ik hem kwijt wil en als het uit is ga ik hem sowiso missen.

Ahhh ik wordt gek van mezelf heelllpppp

Pls help me
thx

1 reactie

Als het niet goed voelt en je als je het wilt uitmaken zou ik gewoon duidelijk zijn. Wel face-to-face tegen hem zeggen , niet via whatsapp of videochat.
Ik zou gewoon zeggen dat het niet goed voelt maar dat je wel heel graag contact wil houden.

Veel succes!

Reageer